צימרים לימי הולדת – המדריך המלא

צימרים לימי הולדת – המדריך המלא

יום ההולדת הוא היום המיוחד שלכם בשנה. המאורע יהיה משמח ומהנה במיוחד כאשר אתם מוקפים בכל האנשים שאתם הכי אוהבים. אנחנו כאן בכדי לספר לכם עוד על צימרים לימי הולדת, על אפשרויות האירוח, על הדרך לבחור נכון צימר מתאים, וגם, איך לשדרג את האירוח ולהפוך כל צימר למתחם יום הולדת שמח.

צימר זוגי ליום הולדת רומנטי

צימרים מיועדים בראש ובראשונה לבילוי זוגי רומנטי. אם אתם מעוניינים לחגוג את יום ההולדת יחד בחופשה רומנטית מפנקת – צימרים לזוגות יהיו הבחירה הנכונה. ההמלצה היא על מתחם צימרים לזוגות בלבד בו תיהנו מפרטיות מלאה, שקט ושלווה.

על מנת להבדיל את חגיגת יום ההולדת מבילוי שגרתי בצימר, כדאי לשלב פעילות מיוחדת שחתן/כלת יום ההולדת אוהבים במיוחד. כך למשל, תוכלו לצאת לטיול ג'יפים, טיול טרקטורונים, רכיבת אופניים בשטח, טיול סוסים, סדנת שוקולד, טיולים בטבע, ביקור ביער האיילים, תצפית ציפורים בעמק החולה, פארק הלונה גל ועוד.

כל יום הולדת הוא הזדמנות להגשים חלום קטן. אם אתם חולמים כבר זמן רב על טיול סוסים, עיסוי, יום ספא או ארוחה במסעדה טובה בה תזמינו כל מה שתרצו בלי לדאוג לדיאטה, יום ההולדת שלכם הוא היום בו תגשימו את החלום יחד עם בן/בת הזוג.

במעמד הזמנת הצימר תוכלו לעדכן שאתם מתכננים לחגוג יום הולדת ולבקש בהתאם קישוטי בלונים, פרחים, ממתקים, בקבוק שמפניה ועוגה שימתינו לכם בצימר.

רשימת צימרים לימי הולדת במחיר זול ומשתלם עכשיו באתר הנופש ריזורט:
https://www.resort.co.il/zimmers/birthday/

מתחם צימרים ליום הולדת שמח עם החברים

מתלבטים בין חגיגת יום הולדת זוגית לבין חגיגה עם כל המשפחה והחברים? מתחמים עם כמה צימרים מאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות. כל קבוצת החוגגים שוכרת יחד מתחם עם 4-5 צימרים כאשר כל זוג יוכל לקבל לעצמו צימר פרטי. המתחם מבטיח שתוכלו לבלות גם זמן איכות זוגי וגם זמן איכות עם כל החברים.

הבחירה הנכונה תהיה מתחם צימרים עם בריכה פרטית בחצר, מתחם עם שולחנות משחק וחצר גדולה משותפת לכלל הצימרים. בתוך כל צימר זוגי יהיו אמבט ג'קוזי, מיטה זוגית נוחה, מסך טלוויזיה, מטבחון ושאר פינוקים.

לשדרוג האירוח ניתן להזמין אל הצימר מערכת קריוקי, הרצאות, סדנאות בישול, סדנת צחוק, עיסויים וטיפולי ספא. במרחק נסיעה קצרה תוכלו למצוא מתחמים של רכיבת סוסים, טיולי ג'יפים, ברים, מועדונים, מסעדות טובות ושאר אטרקציות.

אל תשכחו לתאם מראש מול בעלי המתחם את קישוטי יום ההולדת למתחם.

צימרים לימי הולדת עם ילדים

צימרים למשפחות יאפשרו לכם לצרף את הילדים לחופשה ולחגוג יחד עמם. קיימים היום צימרים עם קומת גלריה ללינת ילדים או אפשרות לתוספת של פתרונות לינה לילדים. מתחמי צימרים למשפחות כוללים מתקני משחקים בחצר, אוכל מתאים לילדים וגם לול לתינוק.

לקראת אירוח עם ילדים ישנה חשיבות רבה לבחירה בצימרים עם תנאי אירוח מתאימים. תינוקות ופעוטות תרצו להלין בסמוך למיטת ההורים. ילדים גדולים יותר כבר ירצו פרטיות משלהם, כדאי לבחור צימר עם 2 חדרי שינה או צימר עם קומת גלריה ללינת ילדים.

ההמלצה שלנו בעבור משפחות תהיה צימרים עם מטבח בסיסי לפחות בו ניתן יהיה לבשל ארוחות וחטיפים לילדים.

אילו צימרים מתאימים למסיבות יום הולדת?

הדרך הטובה ביותר בו תוכלו לוודא שהמתחם בו אתם מעוניינים אכן מתאים לדרך בה אתם מתכננים לחגוג את יום ההולדת היא שיחה עם בעל הצימרים. ישנם צימרים לימי הולדת בהם תוכלו לבלות בחצר עד לשעות הקטנות של הלילה עם מוזיקה, וישנם צימרים בהם לא תוכלו לבלות במתחם החיצוני מתוך חשש להפרעה לשאר האורחים במתחם או תושבי האזור.

כעת, נותר לכם להגדיר עם מי, כיצד, מתי ואיפה תרצו לחגוג את יום ההולדת שלכם. צימרים לימי הולדת אידאלים בעבור מסיבת הפתעה אמתית. על מנת לסייע לכם לבחור נכון הרכבו כאן רשימה של דגשים שיעזרו לכם לבחור נכון את הצימר המתאים ביותר.

  1. האם ישנה מגבלת רעש במתחם? במידה וכן, מהי המגבלה.
  2. כמה צימרים יש במתחם והאם החצר היא פרטית או משותפת לכולם?
  3. האם ישנה פרטיות מלאה לכל צימר?
  4. מהן אפשרויות הבישול? מה כולל המטבחון ומה כוללת עמדת הברביקיו?
  5. האם יש מרכול בקרבת מקום או מסעדות להזמנת משלוחי אוכל?
  6. אלו תוספות ופינוקים אפשר להזמין אל המתחם (עיסויים, הפעלות לילדים, ארוחות)?
  7. האם ניתן להזמין קישוטים ועוגה לימי הולדת?
  8. מהו קהל היעד של מתחם הצימרים? האם הוא מתאים למסיבות יום הולדת?
  9. מה כוללת רשימת האטרקציות? האם יש במתחם בריכה פרטית, ג'קוזי, שולחנות משחק, קריוקי, מערכת הגברה, מסכים גדולים ועוד.
  10. כמה אנשים יוכלו להתארח במתחם עם לינה וללא לינה.
  11. אלו אטרקציות ופעילויות תוכלו למצוא באזור (טווח נסיעה של 30 דקות לכל היותר)?
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf