טיפים לתכנון טיול בלתי נשכח באזור הצ‎פון

טיפים לתכנון טיול בלתי נשכח באזור הצ‎פון

נופש בצפון לכל המשפחה!

צפון הארץ מציע עשרות, אם לא מאות ואלפים של מקומות, אתרים ואטרקציות המתאימים לנופש או טיול של כל בני המשפחה. כל אחד – ללא קשר לגיל או המצב המשפחתי שלו – יכול למצוא את המקומות המתאימים להעדפות האישיות שלו וכך להרכיב חופשה בצפון שתהיה מהנה, נעימה ומוצלחת ותשאיר הרבה טעם של עוד. חשוב להתאים את הפעילויות בנופש לכל בני המשפחה – מה שיבטיח שכולם ייהנו, ייווצרו זיכרונות משותפים ותיווצרנה חוויות משפחתיות שתמיד יהיה נעים ונחמד להיזכר בהן לאורך השנים.

כאשר מארגנים פעילויות בצפון עם כל בני המשפחה חשוב שתהיה תכנית מוכנה של האתרים או האטרקציות שמתכוונים לבקר בהם. להכנה המוקדמת יש חשיבות גבוהה מאד – ראשית, צריך לדעת בוודאות האם מקום זה או אחר אכן פתוח מתי שמתכוונים להגיע אליו וכמובן שחשוב לדעת מה גובה התשלום בכניסה, האם הוא אכן מתאים לכל משתתפי הטיול וכמה זמן אורך הביקור. כך אפשר להמשיך ולתכנן את הטיול לאחר הביקור. יש מקומות שלא מתאימים לתינוקות או לא נגישים לעגלות, יש מקומות שמתאימים לביקור בתנאי מזג אוויר מסוימים ויש כאלה שלא כל בני המשפחה ירצו לבקר בהם משיקולים של העדפות אישיות.

איך בוחרים היכן לטייל בצפון?

כאשר מתכננים יום כיף בצפון צריך להיות מדויקים יותר ולהתייחס לאזור הספציפי שבו מתכוונים לטייל או לשהות. אם מזמינים, למשל, צימרים בראש פינה – כדאי ששאר האתרים או הפעילויות יהיו גם כן בקרבת מקום על מנת להימנע מנסיעה ארוכה. להלן רעיונות לאתרים ואטרקציות שיכולים להשתלב עם לינה במלון בוטיק בצפון, באזור הגליל העליון ורמת הגולן:

  • חופי הכנרת ואגמון החולה .
  • צוק מנרה.
  • אתר החרמון.
  • מרכז הספורט וההחלקה על הקרח במטולה.
  • מכללת תל חי והסיפור שעומד מאחוריה.
  • שמורות טבע מוסדרות וטיולים בנחלים – שניר, הבניאס ודן.

באזור זה ישנן מסעדות לרוב וגם חנויות שבהן ניתן להצטייד בחפצים או פריטים שנשכחו או שדרושים וכמובן לקנות גם מזכרות שתישארנה לילדים ולמבוגרים לאחר הנופש. אפשר לשלב גם פעילות של ספא בגליל העליון, אם במלון שבו מתכוונים לשהות ואם במקום חיצוני. הנופש יקבל אווירה שונה של רוגע, שקט ושלווה ואפשר יהיה להיטען בכוחות מחודשים לקראת החזרה הביתה לשגרה. ישנם מקומות ספא המתאימים גם לצעירים יותר ולכן חשוב לבדוק את כל הפרטים לפני שמחליטים להזמין מקומות.

טיול בראש פינה – למצות את הצפון מכל הכיוונים!

כיום אפשר למצוא מלונות בוטיק בראש פינה ואי אפשר שלא להיכנע לקסם של המקום. שקט ושלווה, מסתורין ורוחניות – הכל נמצא כאן במרחק נסיעה קצר בלבד משלל אטרקציות, אתרים ומקומות בילוי יותר או פחות מוכרים. כל אחד מבני המשפחה ימצא בדיוק מה הוא רוצה לעשות, מה מתאים לו, אפשר יהיה להתפצל על מנת להתאים את האטרקציות למשתתפים ואפשר אפילו לנוח בבית המלון מבלי לעזוב אותו כלל. מלון בוטיק בצפון מתאים בדיוק לכל מה שדרוש ומצופה מחופשה משפחתית נעימה, שקטה ושלווה.

כאשר שמים לב לאפשרויות השונות ומקדישים את הזמן והמחשבה הדרושים לבחירה נכונה של הפעילויות השונות – אין ספק שהנופש שייבחר יהיה נכון ומתאים וכולם ייהנו בו. המטרה של הנופש היא אגירת כוחות לקראת בחזרה הביתה לאחר החופש עם זיכרונות וחוויות שיישארו למשך זמן רב ותמיד יהיה נחמד ונעים להיזכר בהם או לצפות בתמונות שצולמו במהלך החופשה המשפחתית.

 

קרדיט צילום

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf