מחסנים לגינה –  עושים לכם סדר!

מחסנים לגינה –  עושים לכם סדר!

עבור מי שגר בבית פרטי, דירת גן ואפילו דירת גג, 'מחסן לגינה' יכול להוות פתרון אידיאלי לכמה מצבים. במאמר זה נסקור את סוגי המחסנים לגינה הנפוצים בשוק, סוג השימושים וטווח המחירים של המוצרים השונים.

הרבה יותר מפתרון אחסון

צריך להבין שכאשר אנחנו מדברים על 'מחסנים לגינה' אנחנו מתכוונים למשפחה שלמה של מוצרים מגוונים בספקטרום מחירים שבין חמש מאות שקלים לעשרים אלף שקלים. בקצה האחד של הסקלה אפשר למצוא מיני-מחסן מפלסטיק שמשמש כארון נעליים ובקצה השני מחסן עץ מושקע ומרווח שיכול לשמש כסטודיו לאמן או כחדר למתבגר. באמצע יש קשת שלמה של ייעודים ופתרונות ברמות מחיר משתנות.

בסופו של יום מחסנים לגינה הם פתרונות אחסון, וככאלה הם יכולים להתאים למגוון רחב של צרכים, שמהם צריך לגזור את סוג המחסן וגודלו.

עץ, מתכת או פלסטיק?

הבידול העיקרי בין סוגי מחסנים, למעט סוגיית הגודל, הוא חומר הגלם מהם הם עשויים. מחסני העץ הם היוקרתיים (והיקרים) שבחבורה. לכן, במרבית המקרים שבהם ייעוד המחסן הוא כסטודיו או יחידת מגורים, הבחירה המתבקשת תהיה מחסן העץ. עץ הוא חומר מאוד 'אנושי', הוא נעים למגע, מבודד מקור וחום וניחן גם בערכים עיצוביים שמשדרגים גינות. החיסרון העיקרי שלו הוא המחיר. לכן, בדרך כלל בחללים שנועדו לאחסון פרופר, הבחירה תהיה מחסנים ממתכת ופלסטיק.

מחסני המתכת מצטיינים בעמידות וגם להם יש בדרך כלל מראה אלגנטי שעשוי לתרום למארג העיצובי של הגינה. מחסני מתכת פשוטים וקטנים שמתאימים לאחסון כלי עבודה אפשר למצוא במחירים של החל משש מאות שקלים. באזור האלפיים שקלים תוכלו לרכוש מחסן מתכת מרווח ואיכותי מתוצרת טופרוסול. מחסני המתכת מגיעים במגוון דגמים ועיצובים. חלקם כולל כבר מגירות ושטחי אחסון וניתן למצוא אותם בגימורים שונים כמו, למשל, מחסן מתכת דמוי עץ.

הקטגוריה השלישית, שהיא גם המגוונת והנפוצה בישראל, היא זו של מחסנים לגינה מפלסטיק. הגמישות של חומר הגלם מאפשרת ליצרנים מובילים כמו כתר פלסטיק להציע דגמים ייעודיים כמו מחסן מיוחד לאחסון אופניים או מחסן ייעודי למכונת כביסה.

מחסן לגינה בעיצוב איטלקי

יש גם מחסנים לגינה שעושים שימוש משולב בחומרים. קחו למשל את סדרת המחסנים בסגנון טוסקנה של חברת גארופלו מאיטליה. הם איכותיים מאוד ומצליחים להביא לידי ביטוי את המסורת של העיצוב האיטלקי – בגרסת המחסן. הקווים הנקיים, שילוב קורות המתכת בפלסטיק האיכותי המיוחד הפכו אותם לבחירה הראשונה של מעצבי פנים רבים.  הם אמנם יקרים מעט יותר ממחסני פלסטיק או מתכת בגודל דומה. אבל השילוב של איכות, אמינות וכמובן, המראה הייחודי מפצים על זה בגדול.

כשבוחרים מחסן, חשוב לפנות לגוף מקצועי שמכיר את הצרכים ושערוך להציע לכם מגוון רחב של דגמים ופתרונות. אנחנו ממליצים על 'סטוק גרדן', שמחזיקה מלאי עשיר של מחסנים בכל הקטגוריות (עץ, מתכת, פלסטיק ומשולב), בכל הדגמים ושל מיטב היצרנים בארץ ובעולם: https://www.stock-garden.co.il/category/%D7%9E%D7%97%D7%A1%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf