גלעד שריר מכריז על ריצתו לראשות העיר

גלעד שריר מכריז על ריצתו לראשות העיר

ביום א 14/1/18, מול אולם מלא בכ-160 תומכים נלהבים, הכריז עו"ד גלעד שריר ראש סיעת יש עתיד בר"ג, כי בכוונתו להתמודד על משרת ראשות העיר בבחירות המוניציפאליות הקרובות.

בכנס שהתקיים באולם "ויצו" ברחוב מאיר בעל הנס במזרח העיר, נאם גם חה"כ מיקי לוי ממפלגת יש עתיד, בירך את שריר ונתן לו את בירכת הדרך. במהלך נאומו, נגע שריר במס' נושאים דחופים שעל סדר היום המוניציפאלי והציג את האג'נדה שלו כאשר בראש ובראשונה, המלחמה בשחיתות המוסדית ומאבק בלתי מתפשר למינהל תקין.

בתוך כך, התייחס שריר לבעיות העיר ותחלואיה בתחומים השונים כגון: ניקיון העיר, בעיות התחבורה הרבות, ניהול המשאבים העירוניים, חינוך ועוד. שריר הדגיש כי לו ניסיון פוליטי וניהולי רב שהוא מביא עימו הן מהיותו סא"ל ומג"ד בצה"ל והן מפעילות פוליטת ב-20 השנים האחרונות.

שריר ציין : "בכל שנותיי בעשייה הציבורית החל משחרורי מצבא קבע והשרות בו כקצין קרבי, דבר מרכזי אחד ליווה אותי בכל השנים הללו של עשייה למען הציבור וזה שפי ולבי שווים הם. המוטיב המרכזי שמניע אותי בכל השנים הוא כנות, יושרה ועולם הערכים שאיתו אני פועל. אני מאמין שערכים קובעים את התוצאה. למנהיגות הנוכחית בעיר אין את זה. אין לה את היכולת להקשיב לצרכי התושב שאותו היא מייצגת אין לה את החמלה והדאגה והשותפות עם התושב ובעיקר, למנהיגות הנוכחית בעיר אין מנהיגות. העיר שייכת לתושבים ומנהליה אמורים לעבוד עבור התושבים ולא עבור בעלי האינטרסים”

גלעד

עקרי דבריו של לגלעד בכנס:

תחום משמעותי שאני מתחייב לטפל בו, הוא תחום כל כך חשוב שהנושאים האחרים כמעט מחווירים  לידו – השחיתות המוסדית.

העיר הזאת הפכה לדוגמא של שחיתות ממסדית כשמסתכלים על העירייה. זה בלתי נסבל מה שקורה פה.

אני לפעמים מתבייש. ראש עיר ישב בכלא, הבא אחריו חשוד ובחקירות

אצלי, לא יהיו ג'ובים לחברים. אצלי, לא יהיו סחיטות פוליטית. אצלי, תהיה מנהיגות שמחסלת את התופעות המכוערות האלה!

המנהיגות שאנחנו נביא, חבריי ואני, תהיה מנהיגות של איכות ערכית של שליחות. היא תהיה מנהיגות חזקה – לא כי היא תכפה את עצמה אלא כי היא תהיה אמיצה. היא תהיה מוכנה ללכת למקומות שאיש לא חשב ללכת עליהם לפני כן – כדי להפוך את העיר הזאת למה שמגיע לה להיות. מנהיגות מנוסה איכותית וחזקה. אנחנו לא ננהל מהפייסבוק או נצלם מדרכות מלוכלכות כדי לומר שאחרים לא בסדר.

אנחנו נביא פתרונות אמיתיים ונבצע  אנחנו ניקח אחריות, אנחנו לא נתבייש לטפל בדברים בהם צריך לטפל.  אין זמן טוב יותר להביא את רמת גן למקום אליו היא ראויה. והעיר הזאת במלות לה מאה שנה זקוקה לדם חדש, היא צריכה מנהיגות צעירה ומנוסה

היא צריכה מנהיגות , המחילה את כולם, אבל יודעת לקחת החלטות קשות. מנהיגות לא מצועצעת,  מנהיגות של מעשים,  מנהיגות אמיתית מנהיגות של שליחות.

אנחנו לא מנהיגות של כותרות, אנחנו מנהיגות של עשייה מתמשכת יום יום, חודש חודש, שנה שנה, שעה שעה – עשייה שבסופו של דבר, אתם התושבים תהנו מהפירות שלה.

אנחנו ננהל העיר בעזרת ערכים ומוסר. באנו לעזור מהלב. לא בשביל תמונה. ככה גם ננהל את העיר. מהלב. באמת עם ניסיון עם אחריות ויראת הקודש הנדרשת – כי אנחנו השליחים שלכם

ב- 20 שנותיי בעשייה הציבורית החל מיום שחרורי מצבא קבע והשרות בו כקצין קרבי דבר מרכזי אחד שליווה אותי בכל השנים הללו של עשייה למען הציבור זה ש-פי ולבי שווים. המוטיב המרכזי שמניע אותי בכל העשייה שלי בכל השנים הללו היא כנות יושרה ועולם הערכים שאיתו אני פועל. אני מאמין שערכים קובעים את התוצאה.

למנהיגות הנוכחית בעיר אין את זה,

אין לה את היכולת להקשיב לצרכי התושב שאותו היא מייצגת

אין לה את החמלה והדאגה והשותפות עם התושב

ובעיקר, למנהיגות הנוכחית בעיר אין מנהיגות

למי שייכת העיר הזו? עבור מי מנהליה אמורים לעבוד? הם לא אמורים לעבוד עבור קבוצות הלחץ! הם לא אמורים לעבוד עבור קבוצות האינטרסים! הם לא אמורים לעבוד עבור החברים שלהם!

הם אמורים לעבוד בשבילכם, כי העיר הזאת שייכת לכם. אנחנו שולחים את הילדים שלנו לבתי הספר בעיר, אנחנו משלמים את הארנונה בעיר. מגיע לנו שיחשבו עלינו. ויתחשבו בנו,  שיחשבו עלינו בכל החלטה. את זה הם כבר שכחו את זה.

אחת השאלות ששאל ידידי יושב ראש המפלגה שלנו, ח"כ יאיר לפיד, כאשר לפני 5 שנים החליט להצטרף למנהיגות הפוליטית בישראל מקבלת משנה תוקף היום אצלנו בעיר רמת גן,  שתי מלים וסימן שאלה  – איפה הכסף?

לא מדובר בשאלה כלכלית כפי שאמר, אלא בשאלה ערכית מוסרית. כסף יש אל תטעו, כסף יש בעיר – אבל השאלה לאן מופנים המשאבים,

מי משפיע על קבלת ההחלטות האלה ולמה.  אני רוצה לתת מה שאפשר כדי להוביל את העיר הזאת בצורה חזקה ישרה. בצורה מנוסה שקולה ואחראית.

הערב, אני ניצב בפניכם, לאחר שהבנתי את גודל השעה והחשיבות של העיר הזאת בעיני , אני מוכן ונכון לקחת על עצמי את האחריות

להוביל את העיר הזאת בעשור הקרוב.

אני גאה להודיע לכם כי החלטתי להתמודד לתפקיד ראש העיר רמת גן.

מעכשיו זה הזמן שלנו. הזמן שלנו לתקן ולשפר. הזמן שלנו להוביל את העיר הזו קדימה. הזמן שלנו לקדם מערכת חינוך לתפארת. הזמן שלנו ליצור מחדש עיר נעימה. הזמן שלנו לעשות פה טוב. זה הזמן שלנו להוביל. ונוביל טוב.

ואני שמח לומר לכם שאני יודע שאני אנצח רק אתכם

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf