זוכרים את?

זוכרים את?

חדש ברשת: "זכרונות ילדות" קבוצה חדשה נולדה לה ברמת גן ברשת החברתית פייסבוק

מאת:מיכל רוזנטל נחמני

לעולם לא אשכח את היום הראשון שלי ללימודים, המעבר מגן חובה לכיתה א', יום המלווה בחששות רבים. זוכרת את המבטים המסוקרנים של הילדים וההורים, את המורה עומדת לצד השולחן, מביטה בי בפנים מחויכות כאילו חיכתה בציפייה לבואי וכמובן, את הפרידה מאחותי התאומה מירב ששובצה לכיתה המקבילה, רגע בו ליבי נחמץ ופרפרים בבטן מהלא נודע. כל ההכנות מראש, החיזוקים החיוביים, העידוד וכל המשתמע מכך, ברגע מכונן זה, איבדו את תכליתם.

מירבי ואני

אני ומירב

אני זוכרת את ההפסקות הגדולות, בהן רקדנו ריקודי עם ופיזזנו בנים ובנות ברחבת בית הספר ואיך כל בוקר עמדנו ניצבים וזקופים אל מול המורה ופצחנו בשירה "לשיר זה כמו להיות ירדן" של המשוררת הדגולה נעמי שמר.

אותם זכרונות ילדות נושאים עימם מטען מלא במחשבות, תמונות, ריחות, רגשות ועוד.

האם גם לכם יש זיכרון ילדות ישן?!

וגם אם לאו, אולי כדאי שתדעו שקמה לה קבוצה ברשת החברתית פייסבוק בשם :"זכרונות ילדות – רמת גן", שם תוכלו לפגוש חברי ילדות, תמונות מן העבר, סרטונים בעלי ערך היסטורי נדיר ועוד.

מתגעגעים?! או אולי כמהים לראות תמונה של המכולת השכונתית שלכם? הבריכה אשר עמדה לה במרכז הגינה הציבורית שליד הבית? או שכן יקר שעזב לפני כמה עשורים? את החברים מהגן או מבית הספר? אולי גם משהו מחפש אתכם שם?

בריכה בשכונת סלמה ובקרית בורוכוב הילדים מתרחצים להנאתם בגן אברהם

בקבוצה זו, גם אתם יכולים לשתף  זכרון ילדות ישן, לרגש בסיפורים מן העבר וההווה ולברר מה קרה לאותו חבר מהצופים או מנהלת בית הספר?

עשרות ואולי מאות אלפי ישראלים מתחברים מידי יום לקבוצות נוסטלגיות מסוג זה וכולם נרגשים ומתפעלים מהמידע שהם מקבלים. הקבוצה אינה קבוצה סגורה, ניתן לצרף אליה חברים ולהצטרף ללא קושי.

אני התגעגעתי …ומה איתכם?

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf