לאחר 43 שנה: מתחם הספארי עובר לבעלותה המלאה של עיריית ר"ג

לאחר 43 שנה: מתחם הספארי עובר לבעלותה המלאה של עיריית ר"ג

 

 

כך ע"פ הבנות שהושגו בין עיריות ת"א (המחזיקה כיום בבעלות על 40% מהספארי) לבין עיריית ר"ג (המחזיקה ב-60%, ובקרוב תהיה אחראית על כולו) * ראש העיר, ישראל זינגר: ההסכם יאפשר להמשיך בפיתוח הספארי כמתחם ירוק ומרכזי שמושך מבקרים מכל הארץ

 

לאחר עשרות שנים של שותפות, הגיעו עיריות רמת-גן ותל אביב להסכם היסטורי, לפיו תרכוש עיריית רמת-גן את חלקה של תל אביב בספארי – והוא יעבור במלואו לאחריותה.

 

מתחם הספארי, השוכן בחלקה הדרומי של רמת-גן, הנו אטרקציה לאומית הפועלת ברציפות מזה 43 שנה, והוא מהווה מוקד משיכה לילדים ולמשפחות מכל הארץ, בייחוד בתקופה זו של חודשי יולי-אוגוסט והחגים שבפתח. רכישת הזכויות על ידי עיריית רמת-גן הנה שלב נוסף בתכנית שמוביל ראש העיר, ישראל זינגר, להפיכת האזור הדרומי של רמת-גן למתחם ירוק הכולל את הספארי, הפארק הלאומי, מוזיאון האדם והחי, החווה החקלאית ועוד.

תמונות

קרדיט צילום: טיבור יגר

עד כה החזיקה עיריית רמת-גן בבעלות על 60% ממניות החברה המפעילה את הספארי, ואילו תל אביב החזיקה 40% מהמניות. על פי הפרטים שסוכמו, זכויותיה של עיריית תל אביב בספארי (או בשמו הרשמי "המרכז הזואולוגי תל אביב-רמת-גן") יופקדו בנאמנות מיד עם אישור ההסכם, עד להשלמת העברת התשלומים של עיריית רמת-גן, שייעשו בפריסה למשך חמש שנים.

 

את עיריית רמת-גן ייצג במגעים מול עיריית תל אביב מנהל לשכת התאגידים העירוניים, גיל סימנהויז. ההסכם המלא בין הרשויות יובא לאישור חברי מועצת שתי הערים בישיבותיהן הקרובות, שצפויות להתקיים במהלך חודש ספטמבר.

 

ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, בירך על המהלך ואמר: "מאז ומתמיד, היה מתחם הספארי מותג רמת גני ראשון במעלה, ואני רואה חשיבות רבה להמשיך ולפתח את המקום. ההסכם שהושג כעת, ושיובא לאישור המועצה, יאפשר לנו לפעול למימוש תכניותינו ארוכות הטווח למתחם השוקק והירוק, שיוסיף וימשוך קהל רב של מבקרים מכל רחבי הארץ".

נמסר  ע"י סער ורדי – דובר, עיריית רמת גן

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf