אירועים באווירה כפרית ופסטוראלית לתושבי המרכז ממש מעבר לפינה

אירועים באווירה כפרית ופסטוראלית לתושבי המרכז ממש מעבר לפינה

אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם האירועים החגיגיים כבר לא מעט שנים הוא אירועים באווירה פסטוראלית וכפרית. כך, ניתן למצוא לא מעט גני אירועים ממש בלב העיר, הן ברמת גן והן בתל אביב וערים גדולות אחרות, אשר מנסים לייצר אווירה כפרית ממש באמצע הסביבה העירונית – גינות פנימיות ירוקות, תפאורה המנסה לדמות סביבה פסטוראלית וטבעית וכד'. עבור תושבי רמת גן והסביבה המעוניינים באירוע חגיגי באווירה כפרית ופסטוראלית – אין צורך להסתפק בחיקויים. ממש מעבר לפינה, מרחק פחות מארבעים דקות נסיעה, ניתן למצוא לא מעט מקומות המארחים אירועים באווירה כפרית, פסטוראלית, ציורית ואותנטית של ממש.

מה פסטוראלי יותר מאשר חתונה ביקב בין הכרמים?

אחת הדוגמאות הטובות ביותר שניתן לתת למקום אותנטי המארח אירועים חגיגיים באווירה הכי פסטוראלית וציורית שרק ניתן לדמיין היא זו של יקב פעיל, הכולל הן את אזור הכרמים הציוריים בהם מגודלים הענבים ליין (ממש כמו בתמונה מטוסקאנה…) והן את אולמות היקב עצמו, אשר הוסבו כמובן בחלקם על מנת לארח אירועים באווירה נעימה ומרווחת. האותנטיות ניכרת במקום אשר עדיין פעיל כיום, מגדל ענבים ומייצר מהם יין כשר מקומי ומשובח.

עבור אנשי העיר הגדולה שבינינו המחפשים לערוך אירוע חגיגי באווירה כפרית ופסטוראלית של ממש – מה יכול להיות יותר פסטוראלי ואותנטי מזה?… מה שרבים מתושבי העיר אינם מפנימים הוא כי חתונה קטנה בין הכרמים הציוריים של יקב בשרון, למשל, אינה מצריכה היערכות רבה או מסובכת יותר מאשר אירוע הנערך בגן אירועים ממש כאן בעיר. מדובר במרחק משל כארבעים דקות נסיעה בלבד מגוש דן, ועוד פחות מזה עבור אורחים המגיעים מחיפה וצפון הארץ. את אותו הזמן שהאורח הממוצע יבלה ברמזורים ובפקקים בתוך העיר על מנת להגיע לאולם האירועים כאן בעיר (או אפילו פחות זמן..) הוא יבלה בנסיעה קצרה אל מחוץ לעיר בכבישים הפתוחים של השרון. מכל הבחינות, מדובר בסידור נעים ונוח לא פחות מאשר גני האירועים ואולמות השמחות הממוקמים בלב העיר.

להגיש לאורחים יינות כשרים אשר יוצרו ממש כאן במקום

חתונה קטנה ביקב ישראלי הממוקם בסמיכות יחסית למרכז הארץ מציעה לא רק נוף פסטוראלי וציורי ואווירה כפרית אותנטית, אלא גם את האפשרות לחגוג את האירוע עם יינות ישראלים מקומיים, במלוא מובן המילה – הן בקבלת הפנים והן בחופה עצמה או בשלב הארוחה ניתן להגיש לאורחים יינות מקומיים שונים, אשר יוצרו ממש במקום בו נערכת החתונה.

גם זה מאפיין שלא ניתן למצוא כמעט באף מקום בעיר, או באף גן אירועים באשר הוא – הגשה של משקאות המשקפים את פעילותו ההיסטורית של המקום וטומנים בחובם את תרבות היין הישראלית המקומית ואת תהליך הייצור המקומי כולו – החל מגידול הענבים ועד לייצור היין ותסיסתו בחביות. ללא ספק, אפשרות לערוך אירוע עם נגיעה תרבותית מקומית שלא מוצאים בכל מקום…

המאמר באדיבות יקבי בנימינה, מקום לאירועים קטנים: https://www.binyaminawines.co.il/

קרדיט לתמונה: pixabay
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf