באו חושך לגרש

באו חושך לגרש

 

אלפי חניכי תנועות הנוער, ובראשם כשלושת אלפים חניכי תנועת הצופים, צעדו היום (12.12) במצעד הלפידים השנתי ברמת גן בסימן 'קהילה נגישה בעיר רגישה'. ישראל זינגר, ראש עיריית רמת-גן, "עבורי ועבור כל תושבי העיר בני הנוער בתנועות הנוער מסמלים את ארץ ישראל היפה".

 

אלפי תנועות הנוער ובראשם כשלושת אלפי חניכי תנועת הצופים ברמת גן, יצאו הערב (12.12) לכבוד נר ראשון לחנוכה, להאיר את רחובות העיר אוחזים בלפידיהם, למען נגישות לאנשים עם מוגבלויות. מצעד הלפידים השנתי של תנועות הנוער ברמת גן התקיים השנה בסימן 'קהילה נגישה בעיר רגישה', ושילב בצעדה חברי קהילה נגישה מהעיר.

 

ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר, נאם באירוע: "עבורי ועבור כל תושבי העיר אתם מסמלים את ארץ ישראל היפה, את התקווה של כולנו לחברה מקבלת ומכילה. אתם בני הנוער, משקפים בהוויתכם את רוח הנעורים. כולכם חברים לעשייה, להתנדבות לתרומה לקהילה, מחזקים את אהבת הארץ דרך הרגליים ואף דואגים לשילוב האחר והשונה בפעילותכם. הלבבות שלכם ועינכם הם הלפידים של כולנו".

 

המצעד אשר כלל חמישה טורים של חניכי תנועות הנוער, יצא מחמש נקודות שונות בעיר בניהן, ביה"ס חשמונאים, רחבת צל הגבע וכיכר שניצר, והסתיים בכיכר רמב"ם שם הצועדים התכנסו ולקחו חלק בטקס הדלקת הנרות העירוני ובמופע אומנותי. המצעד הינו תוצר של שיתוף פעולה בין עיריית רמת גן, ובה חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הצעירים בעיר, שי בכור לבין תנועות הנוער בעיר.

 

בחירת נושא הנגישות למוגבלויות בוער הן בקרב עיריית רמת-גן, אשר פועלת רבות למען אנשים עם מוגבלויות בעיר, והן בקרב תנועת הצופים המשלבת חניכים עם מוגבלויות בפעילות התנועה והובילה את המצעד הערב. מזכ"ל תנועת הצופים, קלי כהן: "אנו רואים בשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה כצעד משמעותי אשר יש לקדם, מדובר בקהילה אשר מודרת פעמים רבות חברתית, וכתנועת נוער היכולת לשלב רבים מהם כבר מגילאים צעירים מלמדת רבות את כלל בני הנוער בתנועה לקבלת האחר. אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו בשיתוף העירייה להעלות את הנושא הזה על סדר היום העירוני במצעד הלפידים בר"ג".

 

נמסר-  סער ורדי, דוברות העיר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf