פאות רפואיות – מה זה בדיוק?

פאות רפואיות – מה זה בדיוק?

אם אתם מחפשים פאה לראשכם, ייתכן מאוד שנתקלתם בביטוי פאות רפואיות, אלא שהשימוש בביטוי זה נראה לכם סתמי, ואולי אף שיווקי, מבלי שאתם מבינים את המשמעות שלו בפועל. ובכן, פאה רפואית היא פאה שבחירתה והתאמתה כרוכות בשיקול רפואי אחד או יותר, שיש לקחת בחשבון, או כאלו שבאות לפתור בעיה רפואית ממנה סובל מרכיב הפאה. הסיבות לבחירה בפאה רפואית יכולות להיות רבות ומגוונות, החל בכיסוי אסתטי לשיער דליל, דרך פאה לחולי סרטן שעוברים טיפולים כימותרפיים וכלה בפאות שעשויות מחומרי גלם ייחודיים, למניעת אלרגיה או תגובת יתר של עור הקרקפת בגין הרכבת הפאה.

פאה שהיא חלק בלתי נפרד מכם

לכאורה, פאה היא אוסף של שיערות טבעיות או סינטטיות, ומטרתה לכסות את הקרקפת החשופה. יחד עם זאת, כדי להבין את המשמעות של פאות רפואיות ואת הערך הרב שהן יכולות להעניק לכם, כל שעליכם לעשות הוא ללבוש פאת פורים אחת על הראש למשך שעה, ולאחר מכן להחליפה לפאה רפואית אחת. או אז תוכלו להבחין בהבדל בתחושה של חבישת הפאה. פאות רפואיות מאפשרות לכם ליהנות מתחושה חופשית ואוורירית עד כדי הרגשה פנימית שהפאה היא כמו השיער הטבעי שלכם, ואינכם מרגישים כלל בנוכחותה. פאות שאינן רפואיות לא תמיד יודעות לספק את התחושה הזאת, ועל אף מחירן הזול, כדאי מאוד לבחון האם הן מתאימות לכם.

האם אתם צריכים פאה רפואית?

אחרי שאמרנו את זה, האם פאות רפואיות רלוונטיות עבורכם? האם יש סיבה כלשהי שבגינה עליכם להתמקד בנישה הספציפית של פאות רפואיות? ובכן, ההבנה כי הפאה הנדרשת לכם היא פאה רפואית ולא פאה רגילה, יכולה להיווצר בכם לאחר שהתנסיתם עם מספר פאות וסיכמתם את החוויה כחוויה שלילית במיוחד, או כאשר הרופא מציע לכם את האפשרות כאפשרות המתאימה והטובה ביותר עבורכם. בכל מקרה, חשוב להבין מה בדיוק אתם מחפשים ומהו הפתרון שאמורה הפאה הרפואית להעניק לכם, שכן גם בתוך הקטגוריה הרחבה של פאות רפואיות, תוכלו למצוא סוגים שונים ודגמים שונים של פאות, שלא כולם יתאימו לכם.

האם פאות רפואיות יקרות יותר מפאות רגילות?

התשובה היא בדרך כלל כן, והסיבה לכך היא שהפאות מיוצרות מחומרים איכותיים יותר ועל פי טכנולוגיות מתקדמות יותר. אבל כדאי לזכור שגם החוויה היא טובה יותר, הרבה יותר, וכאשר מדובר בפאה שעליכם לחבוש כל יום לאורך רוב שעות היום, פערי העלות הופכים לזניחים במיוחד.

פאות רפואיות עושים בסלון פאות רמי 03-7311620        

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf