עיריית רמת-גן תקים מרכז צעירים נוסף

עיריית רמת-גן תקים מרכז צעירים נוסף

 

"הקומה השנייה" צפויה להתרחב. עיריית רמת גן הודיעה השבוע כי החליטה, לאור ההצלחה של מרכז הצעירים העירוני של רמת-גן, הפועל ברחוב הרא"ה ומשרת ציבור גדול של סטודנטים וזוגות צעירים בגילאי 35-18, בימים האחרונים כי במהלך שנת 2018 יוקם מרכז צעירים נוסף. המרכז החדש ייבנה בחלקה הדרומי של העיר, וברגע שיאושרו פרטי ההתקשרות באשר למיקומו המדויק – הם יפורסמו לציבור הרחב.

לבקשתו של ראש עיריית רמת-גן, ישראל זינגר, אושרה הקמתו של המרכז בישיבת הנהלת העיר שהתכנסה ביום ה' האחרון, אז גם הוחלט כי תקצובה ייעשה מתוך תקציב הפיתוח העירוני לשנת הכספים הבאה.

מחזיק תיק הצעירים במועצה וחבר הנהלת העיר, עו"ד שי בכור, בירך על ההחלטה ואמר: "יחד עם ראש העיר, ישראל זינגר, קיבלנו החלטה לשכפל את ההצלחה הגדולה של מרכז הצעירים 'הקומה השנייה', אשר הוקם לפני כשנתיים וחצי. המרכז החדש ישרת המוני צעירים המתגוררים בדרומה של העיר רמת-גן, ובהחלט יש למה לחכות!"

"הקומה השנייה" מספקת מאז שנת 2015 שירותים לצעירים תושבי רמת-גן במגוון תחומים, כגון: השכלה גבוהה, תעסוקה וקריירה, עסקים צעירים, הורות, פנאי והעשרה. חלל המרכז משמש במהלך היום כמתחם עבודה ולימודים משותף וחינמי. בשעות הערב מתקיימות במקום הרצאות, סדנאות, ייעוצים אישיים, אירועים חברתיים ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf