החלקת שיער OXO – מהי והאם היא בטוחה לשימוש?

החלקת שיער OXO – מהי והאם היא בטוחה לשימוש?

מידע כללי על החלקת OXO ORGANIC

החלקת OXO מוכרת בתעשיית הספרות ועיצוב השיער גם כהחלקה אורגנית. החלקת OXO כמו החלקות אחרות המשווקות כיום, מעלה אצל הלקוחות את השאלה האם החלקת OXO אורגניק בטחה לשימוש. שאלה זו הגיונית וברורה ונובעת מההבנה כי מרבית ההחלקות הקיימות משלבות בתוכן מרכיבים כימיים שעלולים לסכן את האדם וסביבתו בעת ביצוע ההחלקה. תהליך החלקת אוקסו אורגניק היא איננה תהליך אגרסיבי וחומר ההחלקה עצמו כלל לא מיישר את השיער. הטכניקה מבוססת על חומצות אמינו שהן תרכובת אורגנית ממשפחת החלבון, ובשל כך גם נקבע שמה – החלקה אורגנית.

מהם הרכיבים שיש בהחלקת אוקסו אורגניק?

ההחלקה האורגנית כוללת כמה רכיבים עיקריים – חומצות אמינו, הם החומר הפעיל בהחלקה והם המסייעים לספר ביישור השיער. תרכובת שמנים מרוכזת ועשירה כדוגמאת שמן דקל, וחמאת אגוז שיאה, תמצית לוונדר ועוד למטרת הזנה של מה שיבש. חלבונים (אורז, חיטה וקראטין) העוזרים לשיער להבנות מחדש, תהליך הידוע כ"שיקום". כל אלו, יחד עם תוספים נוספים משקמים את השיער ולא רק מביאים להחלקתו. החלקת אוקסו היא FDA REGISTERED מה שמעיד על היותה מוכרת ובטוחה לשימוש. יתרה מכך, ההחלקה מתאימה לשימוש גם אצל נשים מניקות ונשים בהיריון מכיוון שבמהלך תהליך ההחלקה והטיפול לא נפלטים אדים רעילים או עשן שעשוי להזיק ולפגוע במערכת הנשימה של האישה או של העובר. תהליך ההחלקה הינו ידידותי לבעלי חיים ואורך מספר שעות.

כיצד מתבצעת החלקת אוקסו אורגניק?

הנוסחה של OXO ORGANIC נועדה למעשה לבצע שלוש פעולות בתהליך אחד : החלקה של השיער, הזנה ושיקום של מבנה השערה. כלומר, בסיום הטיפול בהחלקת אוקסו תרגישי ותבחיני כי שיערך גם חלק וגם נראה בריא יותר. ההחלקה מתבצעת אך ורק במספרות ובסלונים המורשים ועל מנת לוודא כי אכן מתבצעת לך החלקת אוקסו אורגניק מקורית – חפשי את המדבקה של המוצר על הויטרינה.

הטיפול עשוי לארוך מספר שעות והוא כולל מריחה של החומר על השיער, המתנה של שעה ולאחר מכן שטיפה מלאה של השיער והסרת כל חומר ההחלקה ב100% ובמים חמים דקות ארוכות. לאחר מכן תתחיל עבודת ההחלקה באמצעות מכשיר המחליק. שלב זה עלול לארוך מספר שעות ומשך התהליך תלוי במיומנות הספר ובעבודתו עם המחליק. כמו כן, משך ההחלקה תלוי באורך השיער, עוביו והצפיפות בין השערות.

השוואה בין החלקת אוקסו אורגניק לבין החלקות אחרות הקיימות בשוק

ראוי לערוך בדיקה מקיפה הכוללת גם השוואה בין החלקת אוקסו להחלקות האחרות לפני שתבחרי איזו החלקה לעשות. ההשוואה אמורה להתייחס לכמה היבטים כגון : בטיחות, איכות ההחלקה, מחיר ההחלקה האורגנית לעומת החלקות אחרות, משך הטיפול בהחלקה האורגנית לעומת האחרות ותוצאות ההחלקה. למשל, החלקת אוקסו אורגניק עשויה להמשך זמן רב יותר מאשר טיפול בהחלקות המתחרות אך לעומתן – אוקסו אורגניק מתחייבת על שיער חלק לצמיתות. כמו כן, החלקת OXO מתאימה לכל סוגי השיער, גם שיער מתולתל ומקורזל. יתרון בולט נוסף של החלקת אוקסו זו העובדה כי ההחלקה גם משקמת את השיער ואין סיכון רפואי במהלך ביצועה. כמו כן, בסיום תהליך ההחלקה הלקוחה יכולה לחזור אל שגרת חייה – לאסוף את השיער החלק, לקלוע בו צמה, להרטיב ולחפוף, להכנס לים או לבריכה ולא לחשוש כי ההחלקה תיהרס והשיער יחזור לקדמותו. בנוסף, ההחלקה נעשית בטיפול אחד ואין צורך לרכוש מוצרים נלווים ומיוחדים שיתחזקו את המראה החלק.

עוד מידע על ההחלקה אפשר למצוא באתר הבא

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf