מלחמות אגו וקרדיטים בין הסגנים

מלחמות אגו וקרדיטים בין הסגנים

שנת הבחירות הגיעה ואיתה גם הלכלוכים והסכסוכים עולים וצפים. והשבוע, שני סגני ראש העיר העלו הילוך בריב הקרדיטים וההאשמות המתוקשר ביניהם. עד השבוע הסתפקו סגן ראש העיר אביהוא בן משה (הבית היהודי) וממלא מקום ראש העיר משה רווח (ליכוד) ברמיזות [עבות] בהאשמות האחד כלפי השני. השבוע הם עלו מדרגה עת רווח פרסם פוסט בפייסבוק בו הוא מציין במפורש כי בן משה פעל במסגרת הנהלת העיר הקודמת ואישר את תוואי הקו הסגול של הרכבת הקלה (שהיום ברור לכל כי יפגע קשות בתושבי מזרח העיר [ראו ידיעה נפרדת]) וכעת מנסה להצטייר כמוביל המאבק נגד הקו הסגול, כך על פי רווח.
הפוסט שפרסם רווח הינו המשך לפוסט שפרסם בן משה, שבו תקף ככל הנראה את רווח מבלי לציין את שמו, אודות הצהרתו של רווח כי הוחלט לשקע את התוואי בעוד בפועל אנשי נת"ע סימנו עצים, דבר אשר העלה חשש כי הכוונה לכריתת העצים לטובת העברת התוואי העילי.

רווח ממשיך ומציין בפוסט שלאחר שנגרם הנזק הוא נקרא לדגל לבקשת ראש העיר ישראל זינגר ומאז פועל בצורה נחרצת מול משרדי התחבורה ונת"ע לצורך שינוי התוואי הקו הסגול תוך שיקועו כדי למזער את הפגיעה בתנועה בעיר.
יצויין שאת המאבק בכלל התחילו תושבי העיר שהיו ערניים למפגע הצפוי, התריעו בפני העירייה ואף הגישו בעצמם פניה לבג"ץ, לפני מספר חודשים גם העירייה הבינה את גודל הבעיה והחליטה להצטרף למאבק התושבים. כיום מדובר במאבק ציבורי נרחב בו תומכת העיריה, קבוצות התושבים השונות וכלל חברי מועצת העיר [ראו ידיעה נפרדת].

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf