מוכרים באינטרנט? על חשיבותן העצומה של אריזות מתאימות

מוכרים באינטרנט? על חשיבותן העצומה של אריזות מתאימות

יותר ויותר אנשים נכנסים בשנים האחרונות לתחום של מכירות באינטרנט, הן באתרים מקומיים והן באתרים בינלאומיים, דוגמת Ebay וכד'. הדבר נכון לא רק עבור תושבי רמת גן והסביבה, אלא לכלל ישראל והעולם כולו.

בין אם מדובר בהתנסות ראשונית ובין אם בתפעול של עסק מכירות מצליח וותיק יותר, קיימות מספר נקודות חשובות אשר אינן משתנות ורלבנטיות עבור כל עסק המוכר באינטרנט. אחת מאותן נקודות היא חשיבותן של אריזות קרטון למשלוחים, אשר יהיו איכותיות ומתאימות למוצרים הנשלחים. מדוע מדובר בפרמטר החשוב כל כך להצלחתו של עסק מכירות מקוון וכיצד מומלץ להשיג את האריזות האידיאליות עבור המוצרים אותם אנו מוכרים?

שמירה על המוצר ונראות העסק – אריזות משלוחים איכותיות

הסיבה העיקרית הראשונה שעולה לראש כאשר מנסים לבחון את החשיבות של אריזות איכותיות לעסק המבצע משלוחים באינטרנט היא כמובן – שמירה על המוצר. מדובר במוצרים מסוגים שונים אשר נשלחים למרחק של עשרות, מאות או אלפי קילומטרים, כאשר עידן המכירות באינטרנט פתח את העולם כולו בפני כל מוכר ומוכרת, גם הקטנים והחדשים ביותר בתחום. כאשר מוצר שאתם מוכרים מתגלגל במשך ימים ושבועות בין מדינות מסביב לגלובוס, חשוב שהוא יישמר בצורה טובה ויגיע ללקוח במצב טוב, ללא בלאי או פגיעות.

סיבה מהותית נוספת היא הנראות של העסק שלכם – בתחום בו רמת התחרות גבוהה כל כך, קיים צורך מהותי לשווק ולקדם את העסק גם באמצעות מה שמכונה ה"נראות" שלו – כיצד העסק מצטייר בעיניהם של לקוחות קיימים או פוטנציאליים. על מנת לתרום לנראות העסק, יש לשלוח את מוצריו באריזות איכותיות אשר שורדות את המשלוח בצורה טובה, ובשאיפה גם אריזות מעוצבות אשר מנצלות את שטח הפנים על מנת לקדם ולשווק את העסק שלכם.

כל זה נכון לכל סוגי המשלוחים – אריזות קרטון למשלוחים אשר ישמרו על צורתן, על המוצר שהן מכילות ועל הנראות של העסק הן קריטיות עבור כל סוגי העסקים, החל ממסעדה מקומית הזקוקה לאריזות למשלוחים למזון מהיר ועד לעסק מכירות אינטרנטי אשר שולח מכשירים אלקטרוניים לצד השני של העולם…

עיצוב פרטני של אריזות קרטון ייחודיות

הפתרון המתבקש לסוגיה זו הוא עיצוב פרטני ואישי של אריזות קרטון, כל עסק ואריזת הקרטון הייחודית שלו. מעבר לעובדה כי ניתן להשיג בקלות אריזות מעוצבות עם הלוגו, הצבעים ושאר האלמנטים העיצוביים של העסק, גם את גודל וצורת האריזה ניתן לבחור כיום באופן פרטני עבור כל מוצר ומוצר, גם אם אתם עסק קטן וביתי. על ידי עיצוב אריזה ייחודית לכל מוצר ומוצר אתם מבטיחים שהמוצר יישמר באופן אופטימאלי, כמו גם דואגים לנראות העסק. במיוחד כאשר מדובר בעסק מכירות אינטרנטי ביתי קטן ומתחיל, אריזות מתאימות יכולות לשדרג משמעותית את נראות העסק, ולסייע לקדם אותו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf