מכשירי שמיעה – כיצד מקבלים מידע על מכשירים חדשים

מכשירי שמיעה – כיצד מקבלים מידע על מכשירים חדשים

כל מי שמתעסק בתחום של מכשירי שמיעה יודע, שתחום זה עובר לא מעט שינויים והתפתחויות במהלך השנים. לא מדובר בתחום שקופא על שמריו, אף על פי שהוא לא "סקסי" כמו תחומים אחרים, בין אם זה תחומים רפואיים או אחרים.

התחום של מכשירי שמיעה משתנה ומתקדם, הן בכל מה שקשור למבנה המכשירים, לגודל שלהם וכן ליכולות שלהם. היום אנחנו יכולים למצוא מכשירים אלקטרוניים, דיגיטליים ייחודים שהופכים את יכולת הויסות של הקולות והרעשים להרבה יותר פשוט ונוח עבור מי שנושא במכשירים אלו. כמו כן, אפשר לשמוע מכשירי שמיעה מתקדמים יותר, בדמות שתלים אשר ניתן להשתיל באוזן או סביבה באמצעות ניתוחים מתקדמים. מדובר בשתלים שמיועדים בעיקר לאנשים כבדי שמיעה וחירשים.

השאלה היא, היכן וכיצד אפשר לקרוא אודות אותם מכשירים מתקדמים וכיצד ניתן ליהנות מהם. האם בכל מקום אנחנו נוכל למצוא מכשירים שכאלה או שמא רק במכונים ספציפיים, והאם בכל מקום אנחנו יכולים לקרוא עליהם או רק במקורות מידע מסוימים. צריך לזכור, מדובר במוצרי עזר רפואיים אשר חברות טכנולוגיות שונות אחראיות על פיתוחם, זהו שוק שמגלגל מיליארדי דולרים בכל העולם, וככל שהטכנולוגיה מתקדמת בהיבטים שונים, החל מהיבט של שבבים וסאונד, הרי שכך אנחנו נמצא יותר ויותר מכשירים חדשניים שיכולים לעזור לנו, ולקרוא עליהם.

היכן אנחנו יכולים לקבל מידע על מכשירי שמיעה

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים למכשיר שמיעה, מכל סיבה שהיא, הרי שהדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לפנות אל מכון שמיעה לצורך בדיקות. במידה ואכן יתברר שאתם צריכים להשתמש במכשיר שמיעה, אז באותו מכון תוכלו לקבל מידע על המכשירים השונים שברשותו.

מבחינתכם, עדיף לא להסתפק רק במכשירים שהמכון מציע אלא גם במידע על מכשירים נוספים. יש לכך שתי סיבות, לכל מכון יש את המכשירים שלו, ולא בטוח עד כמה הם יתאימו לכם, וכן אתם תמיד יכולים למצוא מכשירים יותר מתקדמים, גם אם הם יותר יקרים. יש לקחת בחשבון שלא כל המכשירים נמצאים ברשות המכונים הישראליים ואז אתם צריכים לבחון האם ניתן לרכוש אותם  בחו"ל וכיצד.

מידע על מכשירי שמיעה אתם יכולים לקבל ממקורות שונים כאמור, החל ממדריכים ואינדקסים בנושא, כלה במגזינים לרפואה ואתרי אינטרנט שעוסקים בתחום, כמו כן אתם יכולים לפנות אל חברות שמתמחות בפיתוח וייצור מכשירי שמיעה. עם זאת, עליכם לזכור נקודה משמעותית, לא כל מכשיר שמיעה שאתם קוראים עליו יכול להתאים לכם, לא כל מכשיר שמיעה שאתם שומעים עליו אכן יצא כבר לשוק, וגם אם כן, כמו שציינו לא כל מכשיר נמכר בארץ.

לפני שאתם ממהרים לקנות מכשיר שמיעה מסוים, מוטב שתבדקו האם חברת הביטוח או קופת חולים, משתתפת בהוצאות הרכישה ובכך מקלה עליכם את היכולת לרכוש את המכשיר.

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf