סקייטפארקים באזור רמת גן

סקייטפארקים באזור רמת גן

חובבי סקייטבורדים כבר כבשו מזמן את העולם, אולי בגלל זה לא מפתיע במיוחד לראות שלאחרונה קמו יותר ויותר סקייטפארקים ברחבי הארץ. אם אתם מאזור רמת גן/תל אביב/גבעתיים והסביבה, ישנם שני סקייטפארקים מרכזיים, שבהחלט שווה ללכת לחדד בהם את כישורי הסקייטבורד שלכם מידי פעם. אז מה קורה עם הסקייטפארק השלישי, ברמת גן? אל תדאגו, ישנם אנשים שכבר דואגים לזה. אז לאן אפשר ללכת באזור רמת גן עם הסקייטבורד שלכם? הנה סקירה של שני המקומות המרכזיים.

הסקייטפארק של גבעתיים – רחבה ענקית של מתקנים

ממש מול הגשר של קניון גבעתיים, ניתן למצוא את הסקייטפארק של העיר, שהוא בין היתר גם חלק מפארק הספורט העירוני. אז מה תוכלו למצוא שם? חובבי הספורט ייהנו ממתקני ספורט שונים לחיזוק הכושר הגופני, מסלולי הליכה ומסלולי אופניים ובנוסף, פעילויות ספורט שונות ושוטפות כמו רוקט-בול, קט-רגל, כדורסל וגולת הכותרת – משטח הוקי תקני. ומה לגבי חובבי הסקייטבורדים? הסקייטפארק של רמת גן תוכנן כולו ע"י חברה מקצועית שהגיעה אלינו כל הדרך מארה"ב, אשר מתמחה בהקמת מתחמי סקייטפארק. מה שאומר שתוכלו למצוא בפארק מתקני סקייטבורד שונים כמו רמפות, בוקסות, מעקות, מדרגות ופירמידות. בנוסף, מתחם הסקייטפארק מעוצב בשלל ציורי גרפיטי מרהיבים, שבהחלט תורמים לאווירה במקום. הכניסה לפארק היא כמובן בחינם וניתן לבלות בו עד השעה 21:30 בלילה.

פארק האקסטרים גלית ביד אליהו, תל אביב

אחד הפארקים הגדולים בארץ לפעילויות ספורטיביות ולסקייטבורד בכלל. בפארק גלית תוכלו למצוא מתקנים ספורטיביים שונים, כמו מתקני כושר, מתקני משחק לילדים, מתקני מים, מגרשי ספורט שונים ועוד. אבל גולת הכותרת האמתית של פארק גלית בתל אביב, היא ללא ספק שטח הסקייטפארק שלו, המיועד לגולשי סקייטבורד ורולרבליידס מקצועיים וחובבים כאחד, אשר עשוי כולו מבטון. בשטח הפרק תוכלו למצוא מתקנים שונים כולל מדרגות ומעקות להנאת חובבי האקסטרים וכלל הפארק, הוקם מתוך חשיבה ירוקה וספורטיבית. הפארק ממוקם ברחוב וינגייט 2 בשכונת יד אליהו בתל אביב והכניסה אליו היא חופשית.

אז מה עם רמת גן?

כמובן שאי אפשר לדבר על הסקייטפארקים השונים באזור רמת גן מבלי לשאול את השאלה – מתי יוקם סוף סוף מתחם סקייטפארק בעיר? ובכן, כפי שכבר ציינו בהתחלה, ישנם אנשים שפועלים על מנת להבטיח שגם גולשי הסקייטבורד ברמת גן יוכלו ליהנות מסקייטפארק מקצועי משלהם. לאחרונה נפתחה עצומה הדורשת מעיריית רמת גן להתחיל לפעול בעניין, במטרה להקים מתחם סקייטפארק בעיר ואפשר רק לקוות, שהעצומה אכן תצליח להשיג את מבוקשה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf