קרקע להשקעה – ההשקעה הכי טובה שיכולה להיות

קרקע להשקעה – ההשקעה הכי טובה שיכולה להיות

כשאתם חושבים היכן וכיצד להשקיע את הכסף שלכם, כל מה שעליכם לעשות הוא לפתוח את חלון הבית ולשאול את עצמכם, האם הקרקע מסביב תמיד היתה שם, האם יש סיכוי שהיא תיעלם יום אחד מהנוף. לאחר מכן, תיכנסו אל כל מוסף כלכלי או אתר אינטרנט שמתעסק בכלכלה ותשאלו את עצמכם, האם החברות עליהן אתם קוראים, תמיד הן היו שם, האם יש סיכוי מסוים שעוד כמה זמן הן לא יהיו שם.

התשובה היא ברורה, כך גם האנלוגיה. קרקע להשקעה היא המוטיב ביותר בו אפשר לשים את הכסף שלנו. בסופו של דבר, אנחנו רוצים יציבות ובטחון, אנחנו רוצים להשקיע את הכסף שלנו במקום בו אנחנו יכולים להרוויח, גם אם מדובר ברווח נמוך יחסית, אנחנו מעדיפים להשקיע את הכסף שלנו במקום בו הרווח הוא לאורך זמן. די ברור, שבכל מה שקשור לכלים פיננסיים, קרקע להשקעה היא הרבה יותר משתלמת מאשר כל כלי אחר, הקרקע לא תיעלם לעולם.

יהיו שיטענו וברמה מסוימת של צדק, שזה לא מבטיח רווח. נכון, אם לא משתלם לבנות על הקרקע אז יהיה קשה להרוויח עליה, אם יש בעיה של תוכניות מתאר, יהיה מאוד קשה לתרגם את ההשקעה לכסף, מצד שני, אם אנחנו בוחנים היטב את המצב אז קל לנו יותר לדעת איפה מומלץ להשקיע ואיפה לא, איפה האדמות ראויות להשקעה ואיפה פחות. יותר מזה, גם אם כרגע זה לא אידיאלי בהכרח להשקיע במקום מסוים, שוק הנדל"ן הוא דינמי, מקומות שפעם נחשבו פריפריה רחוקה היום ניתן למצוא שם נכסים שנמכרים במיליוני שקלים, קרקעות שפעם נחשבו לא אטרקטיביות, כיום משמשות מקור משיכה לעסקים רבים.

כיצד משקיעים נכון בקרקע

אחרי שסיכמנו שקרקע היא השקעה בטוחה, בוודאי ביחס לכלים פיננסים אחרים, ואחרי שהסכמנו שגם אם ייקח זמן, בסופו של דבר אנחנו יכולים להרוויח, עולה שאלה חדשה, כיצד נכון להשקיע בקרקע.

אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של קרקעות להשקעה, מבחיתנו השאלה צריכה להיות כיצד אנחנו הופכים את הכסף שהשקענו בקרקע לרווח. התשובה הראשונה היא, עלינו לבחון היכן ומתי אנחנו נכנסים להשקיע.

לגבי השאלה היכן, הרי שאנחנו צריכים לעשות סקר קרקעות ומקומות, ולבחון גם על פי השקעות עבר, היכן מומלץ לנו להשקיע את כספנו. לגבי השאלה מתי, אנחנו צריכים להכיר את השוק ולדעת, בין היתר, מה המצב הנדל"ן, מה מצב השוק, מה הרווח האופטימאלי עבורנו. אם לא נעשה זאת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב בו אנחנו לא יודעים, מתי אפשר להרוויח ומתי לא.

שאלה אחרת שנשאל את עצמנו היא, האם לפזר את ההשקעה על פני מקומות שונים. התשובה תלויה ביכולות הכלכליות שלנו ועד כמה אנחנו יכולים להיכנס ולהשקיע במספר מקומות במקביל.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf