"אושפיזין יקרים במוזיאון היהלומים"

"אושפיזין יקרים במוזיאון היהלומים"

מוזיאון היהלומים ברמת גן יקיים פעילות מיוחדת לכל המשפחה במהלך חוה"מ הסוכות: י"ח, י"ט, כ' תשרי תשע"ז  – 8-9-10.10.2017

מוזיאון היהלומים ע"ש הארי אופנהיימר, ברמת גן יקיים בחוה"מ סוכות פעילות מיוחדת לכל המשפחה, בה יארח כמיטב המסורת תחת קורתו "אושפיזין יקרים" והפעם האושפיזים היקרים הם משפחת היהלומים המפורסמים בהיסטוריה, המוצגים באגף היהלומים המפורסמים במוזיאון.

כחלק מהפעילות המיוחדת עם משפחת היהלומים המפורסמים בהיסטוריה, המוצגים באגף היהלומים המפורסמים במוזיאון, תיערך היכרות עם תכונותיהם המיוחדות מקרוב, והמשתתפים בפעילות יצאו למסע הרפתקאות חובק עולם בעקבות שניים מהיהלומים המפורסמים:

הקולינן – יהלום הגלם הגדול ביותר שנתגלה אי פעם. החל את דרכו בדרום אפריקה, משם נדד לאנגליה ובלגיה עד שמצא את דרכו לתכשיטים המהווים את סמל המלוכה האנגלית – השרביט וכתר המלוכה.

הריג'נט – יהלום שעבר תחת ידם ושובץ בתכשיטיהם של בני מלוכה ואנשי אצולה חשובים בהיסטוריה הצרפתית כמו המלך לואי  ה-15, מרי אנטואנט ונפוליאון.

הפעילות היצירתית בעקבות יהלומים מפורסמים אלו, תכלול כתב חידה שבו יצטרכו הילדים להתחקות אחר המסלול אותו עברו יהלומים אלו עד שהגיעו ליעדם הנוכחי.

לאחר ההיכרות עם יהלומים אלו וההתחקות אחר המסלול אותו עברו היהלומים, יוכל כל ילד להכין לעצמו כתר שרביט או חרב, שבהם ישובץ העתק של אחד היהלומים הללו, אותו יכינו במו ידיהם.

צוות ההדרכה של מוזיאון היהלומים ילווה את המבקרים במסע ההרפתקאות ובנוסף לפעילות, יוכלו המשתתפים לסייר בכל אגפי התצוגה במוזיאון וללמוד את סיפור היווצרות היהלום, החל מהיותו חומר גלם, דרך הכרייה, העיבוד והמסחר של יהלומים ואבני החן.

הפעילות תתקיים בימים א', ב', ג'– חוה"מ סוכות –י"ח, י"ט, כ' תשרי – 8-9-10.10.2017

המוזיאון פתוח בין השעות 10:00-14:00. יש להגיע עד שעה לפני הסגירה.

דמי כניסה:

ילד – 12 ₪  |  מבוגר – 24 ₪

מוזיאון היהלומים ע"ש הארי אופנהיימר, ז'בוטינסקי 1 רמת גן, (כניסה מרח' שלום זיסמן 3), טלפון: 03-5760219

צוות מוזיאון היהלומים ע"ש הארי אופנהיימר מאחל שנה טובה לכל בית ישראל !!!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf