רגע לפני חתימת חוזה עם גן אירועים

רגע לפני חתימת חוזה עם גן אירועים

חתימה על חוזה מול גן אירועים הוא עניין שממש לא כדאי לקחת בקלות ראש. חשוב מאוד שלא לעשות זאת במפגש הראשון. למעשה אם נציג הגן ממליץ לכם לקחת את החוזה הביתה, לחשוב ורק אז לחתום, הוא למעשה חושב באמת על טובתכם. קחו בחשבון: ההתרגשות תהיה גדולה גם במעמד הפגישה הראשונה בגן ולא צריך לחתום במקום מהפחד שהתאריך שלכם לא יהיה פנוי. בכל גן אירועים שמכבד את עצמו, ישמרו לכם את התאריך לפרק זמן מסוים, עד שתגיעו להחלטה סופית. אז קחו את ההחלטה ללא לחץ. קחו כמה ימים למחשבה, תקראו את החוזה לעומק ורק אז תחתמו. אפשר גם לשקול אפשרות השתתפות בקבוצות רכישה לגני אירועים.

כדאי לדעת ולבדוק את הדברים הבאים:

  • מחירון מלא –  אם לא מופיע מחירון מלא של ימים וחודשים למנה, תבקשו לראות אותו לבדוק שאתם מקבלים את המחיר המתאים ליום וחודש החתונה שלכם. כך יהיה באפשרותכם לבצע הצלבה עם מחירונים של גני אירועים במרכז שאותם תוכלו לבדוק לאחר מכן.
  • שמירה על המחיר עד להחלטה –  ככל שהזמן עובר, כך מחירי המנות עלולים לעלות. עשיתם פגישה בגן אירועים במרכז ולקחתם את הזמן להחליט?  יש להתעקש שישמרו לכם את המחיר שהציעו לכם בפגישה הראשונה ולא את המחיר החדש. תתאמו זאת בסוף הפגישה הראשונה כך שלא תקבלו מחירון חדש וגבוה יותר.
  • בדקו מה כלול במחיר המנה – אל תיקחו את מחיר המנה כמובן מאיליו. ישנם גני אירועים בהפ הוא יכלול הכל וישנם גנים בהם המסך הנגלל לא יהיה כלול, או הגברה או משהו אחר. כמובן שבאף גן או אולם שדרוג הבר לא נכנס למחיר המנה ולכן יהיה צורך להוסיף יותר מ 1000 ₪ על מנת לשדרג אותו כי החבילה הבסיסית לא תספיק.
  • הגבלות – סגרתם תקליטן לחתונה הרבה לפני שנסגרתם על גן האירועים? תבדקו מה ההגבלות לגבי הספקים. ישנם מקומות שמחייבים לעבוד עם הספקים שלהם ואם לא אז לשלם קנס על שימוש בשירותים חיצוניים. כמו כן ישנם גני אירועים שלא יאפשרו לספקים ללא ביטוח צד ג' להיכנס לתחומי האולם. בכל מקרה, תמיד כדאי להעדיף ספק עם ביטוח צד ג'. לעולם אי אפשר לדעת מה יכול להשתבש.
  • שעת סגירה –  בדקו יש הגבלת זמן לאירוע ואם יש תוספת מחיר בעבור אירוע שנמשך מעבר לשעה הנקובה. במקביל תבדקו עם הספקים שלכם האם גם הם גובים תשלום נוסף מעבר לשעה שנקבעה מראש.
  • אבטחה –  חשוב מאוד לדעת שאתם מקבלים כספת וחדר עם דלת שננעלת. רצוי אפילו שמאבטחי המקום ילוו אתכם לרכב עם הצ'קים והכסף שתקבלו מהאורחים. אל תזלזלו בכך, הרי מדובר בסכומים גדולים של כסף ובעוגמת נפש גדולה במידה ומישהו יפרוץ וינסה לגנוב את הכסף. תמיד כדאי לחשוב גם על הדברים הפחות נעימים.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf