העלאת ערך הנכס: להשקיע בהום סטיילינג

העלאת ערך הנכס: להשקיע בהום סטיילינג

אחת הדרכים היצירתיות להעלאת שווי הדירה שברשותכם היא להשקיע בעיצוב פנים. לא חייבים להיקלע לשיפוץ מאסיבי, שגוזל הרבה זמן וכסף. ניתן להעלות את תו המחיר גם בלי שבירת קירות, החלפת צנרת או תכנון מחודש של שטח הדירה.

זכרו שהרוכשים הפוטנציאליים מתרשמים מהנכס מבחינות רבות, האווירה, המרחב, התאורה, התחושה והאנרגיה בסביבת המגורים. הום סטיילינג עושה הבדל גדול וקל ליישום. לפניכם כמה טיפים פרקטיים בנושא.

להגדיל את החלל
חלל גדול לא נמדד רק במ"ר, ניתן לייצר אשליה של חלל גדול יותר מכפי שהוא באמת כך שמי שנכנס אליו מרגיש שהוא מרווח מספיק לטעמו. את האפקט של גודל אפשר להשיג באמצעות צביעה בגוונים בהירים של הקירות, שמאירים את החדר ומייצרים תחושה של מרחב, בחירה של סלונים מעוצבים ורהיטים קלילים, למשל, מעץ בגוונים נקיים וישרים, רגלי אלומיניום, פלטות זכוכית להשגת מראה אוורירי יותר. כדאי לדאוג למרווחים בין הרהיטים ולקבע פתרונות אחסון על גבי הקירות, במיוחד פתרונות אחסון סמויים שגם תורמים לניצול מקסימלי של השטח וגם שומרים על מראה אחיד. למשל, כוורות מודולאריות או שולחן נפתח שנסגר אל הקיר וכדומה. דרכים נוספות הן להשתמש בגופי תאורה שיעצימו את האור בחדר וצביעת דלתות.

מרעננים במהירות ובקלות
אם יש לכם רהיטים איכותיים מעץ מלא לחדר הילד, תוכלו בהחלט לשדרג אותם ולתרום לעיצוב חדר ילדים פונקציונלי בפעולה פשוטה ובעלות מינימאלית וכך לייצר מראה חדש ומרענן יותר. ניתן לבחור גוונים בהירים כמו שמנת, קרם, לבן, תכלת ולצבוע בהם את הרהיטים הכהים כדי לחזק את התחושה של שטח גדול או להפוך רהיט בעל מראה עתיק או מיושן יחסית לרהיט בעל חזות מודרנית יותר. חשוב לבחור בצבעים על בסיס מים ידידותיים לסביבה, עמידים ובריאים יותר.
יש גם שבלונות ליצירת דוגמאות מעניינות על גבי הרהיט כמו למשל, צורות גיאומטריות, הדפסים פרחוניים וכדומה וניתן לייצר באמצעות ערבוב מעניין בין צבעים, מגוון אפקטים מרהיבים כמו טאץ' מטאלי או נגיעות וינטאג'. אפשרויות חידוש זריזות נוספות: לכסות את החזיתות של ארונות המטבח בטפטים או להחליף חזיתות בלבד במקום את המטבח כולו, לחפות את הקיר במדבקות קיר מעוררות השראה.

נגיעות של עיצוב עדכני
לא חייבים לחולל שינוי גדול כדי לשדרג את מראה הבית. לפעמים מספיק לשנות אלמנטים שמייצרים את האווירה הנכונה. כמו למשל, להחליף לידיות מסוגננות בארון הבגדים או בשידת האמבטיה, לתלות וילונות דקורטיביים כדי לכסות חלונות ישנים, להוסיף שטיח אלגנטי כדי לחפות על סדקים ברצפה. כדאי לעדכן את הבית בהתאם למגמות התקופה. הטרנדיות באה לידי א לידי ביטוי בבחירה נבונה של אביזרי עיצוב ופריטים משלימים עכשוויים, בין אם זה הדום פרוותי או הוספת מגירות פרספקס לכוורת, שלטי עץ מיוחדים, כריות בצבעים שונים שמוסיפים לספה הותיקה טאץ' עליז ומלהיב יותר, החלפת מסגרות לתמונות, עציצים שמכניסים את הטבע הביתה ועוד.

חשוב לתכנן מראש כיצד תראה הדירה במתכונת החדשה והמשודרגת שלה כדי לבצע את השינויים הנדרשים. השקיעו בעיצוב ויתכן ותצליחו להעלות את ערך הדירה העומדת למכירה.

המאמר באדיבות רשת חנויות האוס אין – עיצוב חדרי ילדים ונוער ורהיטים בהתאמה אישית מעץ מלא.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf