מתחילים את השנה בכושר

מתחילים את השנה בכושר

כולם צריכים לעשות התעמלות, על זה בכלל אין שאלה. ההתלבטות היא תמיד לגבי חדר כושר או התעמלות חופשית בחוץ, כשלמעשה התשובה ברורה מאליה: בחדר כושר יש מאמני כושר מקצועיים ומנוסים, שיעזרו לכם להגיע לגוף חטוב ובריא באופן שלא מסכן את בריאותכם – וכל זה בתנאים מושלמים של מזגן, מכשירים מתקדמים וסביבה תומכת.

הסטיגמה על אנשים שאינם עושים כושר טוענת, שרובם אומרים לעצמם "אני אירשם לחדר כושר כבר בשבוע הבא" אני אתחיל לעשות כושר אחרי היומולדת" – ובסוף לא עושים כלום. יש כמה סיבות שבגללן אנו דוחים דברים למועדים ספציפיים – אבל האמת היא, שאנחנו פשוט מוותרים לעצמנו, וחבל, כי כשמתחילים לעשות כושר בצורה מסודרת מתמכרים לעניין, נהנים מכל רגע ורואים תוצאות נהדרות.  

אז, למתלבטים – 4  סיבות למה כושר זו ההחלטה שלכם לשנה החדשה:

חדר כושר כאופציה בריאה וטבעית למלחמה בזיקנה ובמחלות

כשאתם מתחילים לעשות כושר, אתם בעצם מתחילים תהליך הבראת הגוף והאטת ההזדקנות שלכם. אימון השרירים וחיזוק הגוף שומר על הגוף שלכם במצב בריא, צעיר ונאה, משפר סיבולת לב ריאה, מונע מחלות גיל רבות שקשורות לניוון וריפיון שרירים – ובגילאים מבוגרים יותר עוזר לשמור יציבות גבוהה ומונע תאונות שכיחות כמו נפילות ועוד. אנשים שעוסקים בכושר באופן קבוע הם בריאים יותר מאנשים שלא עושים כושר, והוכח שהם סובלים הרבה פחות ממחלות, הידבקויות ועוד.

הוכח מדעית: מתעמלים קבועים של חדר כושר הם אנשים רגועים יותר

תרפיה למוח: כושר כבר מזמן אינו רק התעמלות. החומרים המופרשים מהמוח בזמן המאמץ הגופני יוצרים תחושות של שמחה והתרגשות, שמאזנים את המתח והלחץ של עבודה, קריירה, משפחה ועוד. הוכח כבר מזמן כי אנשים שעוסקים בכושר באופן קבוע הם אנשים נינוחים ורגועים יותר, מה שתורם לחיים שלהם מכל זווית אפשרית. לכן, ההחלטה להתחיל את השנה בכושר היא גם החלטה להתחיל אותה באופן אופטימי ואיכותי יותר, עם אמונה שאפשר להצליח, שאפשר להרזות, שאפשר להיות בריא בכל גיל. דבר נוסף – כשעובדים בחדר כושר באופן קבוע מכניסים מיקוד לחיים, שאפתנות ודבקות במטרה. הכושר מתבצע לרוב בימים ושעות קבועות, מה שנותן למתאמן תחושה נעימה שמחכה לו משהו כייפי בסוף יום העבודה המתיש, וגם מעניק לו את ההרגשה הטובה שהוא משקיע ומטפח את עצמו, לא סתם נגרר לשגרת "עובד, רואה טלוויזיה והולך לישון". לכן, כשמתחילים את השנה בכושר, היא הופכת לשנה טובה יותר מכל הבחינות.

בסופו של דבר, אין דרך טובה יותר להרזות ולהתחטב ממנוי במכון כושר

מראה חטוב ומושך: אי אפשר להתכחש לעובדה שכמעט כל מי שנרשם לחדר כושר, עשה זאת לפחות בהתחלה בשביל לשפר את המראה החיצוני שלו. בין אם מדובר בשאיפה להוריד במשקל, או כדי לנפח שרירים ולהתחטב, חדר הכושר מציע דרכים רבות להפוך גוף רופס ושמנמן להדוק, מוצק, חזק, בריא וקורן נעורים. הדרך להתמיד בחדר הכושר היא להירשם לחדר כושר סמוך למקום מגוריך או קרוב למקום עבודתך. אם אתה גר ברמת גן לדוגמא, כדאי שתירשם בחדר כושר ברמת גן.

התעמלות באופן עצמאי עלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים, במיוחד אצל אנשים שלא עסקו בספורט בעבר, וגם הוכחה כפחות יעילה – כשאין לנו מדריך כושר על הראש – אנחנו פשוט מוותרים לעצמנו, וחבל – כי כמעט כל אחד יכול להגיע למראה חטוב ומושך. צריך פשוט רק להחליט שמתחילים. אז יאללה, בואו נתחיל!

המאמר באדיבות רשת מכוני כושר מטרו המציעה חדר כושר בגבעתיים הכולל מתחם ייחודי לאימונים פונקציונליים ומגוון שיעורי כושר.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf