אילו אטרקציות מתאימות לבר מצווה?

אילו אטרקציות מתאימות לבר מצווה?

השוק מציע כיום מגוון עצום של אטרקציות, אותן ניתן לשלב באירועים מסוגים שונים. חלק מהן מתאימות לאירועים לילדים וחלק לאירועים למבוגרים אולם לכולן היכולת להפוך את האירוע עצמו למיוחד במינו, כזה שכולם ידברו עליו. מתכננים לערוך לילד שלכם מסיבת בר מצווה ותוהים איזו אטרקציה לשלב במהלכה? אם כן, הנה סקירה על כמה אטרקציות לאירועים המתאימות במיוחד למסיבה שכזו:

  1. דוכני אוכל מיוחדים  ישנן כאמור לא מעט אטרקציות לאירועים. אחת מהן הם דוכני האוכל המיוחדים שהפכו לאחרונה לפופולאריים מאד ואפשר לראות אותם באירועים מסוגים שונים, לרבות כאלה המיועדים לילדים. את דוכני האוכל ניתן לפזר במקום עצמו, בין אם עורכים את המסיבה בחצר הפרטית ובין אם בגן אירועים ואלה יכולים להיות דוכנים של אוכל, המתאים במיוחד לילדים. כמו לחמנייה עם נקניקיה, צמר גפן מתוק, המבורגר עם תוספות, פיצות טריות וטובות והפתעות נוספות.
  2. מתקנים מתנפחים – כאשר מדובר באירוע לילדים, חשוב לשלב בו אטרקציות שמתאימות לגיל שלהם. מתקנים מתנפחים הן אחת האפשרויות והם יכולים להתאים בעיקר לאירועים במקומות פתוחים. אם יש בריכה במקום, אפשר לשלב מתקנים המתאימים למים ואם לא, להניח אותם בחצר.
  3. שולחנות משחק ומתקנים עם משחקים שונים – אלה יכולים להיות שולחנות סנוקר למשל, או מתקן עם משחקי מחשב למיניהם. הילדים של היום אוהבים מאד את הפעילויות האלו והם וודאי ייהנו מכך לא מעט.
  4. מפעיל או מפעילה לאירוע – ישנם כיום מפעילים מקצועיים, המציעים את שירותיהם לאירועים של ילדים, כמו מסיבת בר מצווה. מי שמחפש אטרקציות לאירועים שמתאימות בעיקר לילדים מדובר בפתרון נהדר שאפשר לשלב אותו לצד אטרקציות נוספות. בין אם זה מפעיל ובין אם זו מפעילה, הם לרוב ידאגו גם להביא איתם הפתעות לילדים וישלבו במהלך האירוע משחקים ופעילויות מקסימות, המתאימות לגילם.

רגע לפני שבוחרים את האטרקציה

אבל, רגע לפני שבוחרים ומזמינים את האטרקציה מומלץ מאד להגדיר תחילה את הצרכים הקיימים וגם את התקציב. למסיבת בר מצווה במקום פתוח מתאימות אטרקציות מסוג מסוים, שפחות תתאמנה למסיבה במקום סגור. טווח המחירים של האטרקציות הוא רחב מאד והגדרת התקציב יכולה לעזור במציאת האטרקציה המתאימה ביותר מבלי לבזבז זמן רב מדי בחיפושים. מומלץ מאד להתייעץ עם הורים אחרים ששילבו במסיבת בר המצווה של בנם אטרקציות כאלו ולבקש מהם רעיונות וגם המלצות לחברות המציעות זאת. סקר שוק והשוואה בין האפשרויות יכולים לעזור וכדאי להתחיל בכך כמה שיותר מוקדם, מספר חודשים לפני האירוע עצמו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf