פיני גרשון בא לרמת גן וגם מכבי עירוני חוזרת, לפחות לנוער

פיני גרשון בא לרמת גן וגם מכבי עירוני חוזרת, לפחות לנוער

לאחר שבשבוע שעבר סיכם עם הפועל רמת גן גבעתיים בכדורסל, ראש עיריית רמת גן התפנה לסיים השבוע את סאגת היריבה העירונית מכבי עירוני רמת גן.

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול (שני 3.7.17) בבוקר התקבלה החלטה חשובה קרדינלית לספורט הנוער בעיר. הוחלט על הענקת תמיכה ע"ס 1.2 מליון ש"ח לקבוצת מכבי עירוני רמת גן. תמכיה זו משאירה אויר בקבוצה שמצויה על סף פשיטת רגל אך אינה העיקר במה שקרה סביב התמיכה והקבוצה.

עצם אישור התמיכה, בגיבוי מענק חד פעמי שאגודת מכבי הסכימה לתרום לטובת המאמץ להצלת הקבוצה, סוללים את הדרך להפרדה בין קבוצת הבוגרים, אשר ירדה העונה לליגה השלישית וספק אם תצליח להתאושש, לבין קבוצות הנוער והילדים אשר יוכלו להמשיך לשחק בעיר ולהשתתף בליגות השונות מבלי שמעמדם ייפגע.

ההסכם הרגיע מאות הורים שילדיהים משחקים בקבוצות השונות נשמו לרווחה כשהתפרסמה ההחלטה. הורים רבים לא האמינו עד לרגע האחרון שההסכם ייצא אל הפועל וחלקם אף הגיעו לישיבת מועצת העיר המקורית שהית אמורה לדון בנושא (יום ה' 29.6.2017) אך התארכה כך שהמשכה נקבע ליום ב' כאמור לעיל.

בנוסף, ההורים גילו הפתעה נעימה נוספת עת הושגו הסכמות עם מאמן מכבי תל אביב לשערב, פיני גרשון, שיבנה תכנית אימונים ויעזור באיתור שחקנים לקבוצה.

 

ראש העירייה, ישראל זינגר, הביע את דעתו על כך כשציין כי בעיניו ההשקעה בילדים הינה בעלת חשיבות עליונה על מנת לאפשר לגדל את דור העתיד בספורטאי העיר.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf