המקומיים של מאיה כהן בן שלוש – חנה וזאנה

המקומיים של מאיה כהן בן שלוש – חנה וזאנה

אני גאה להציג את המקומית המוכשרת והאישה היצירתית הזאת, שהשפיעה ומשפיעה על כל כך הרבה א.נשים ברחבי הארץ.

אחת הנשים והיוצרות החשובות בעיר ובארצינו הקטנטונת.

חנה היא בימאית וכותבת מוכשרת. היא מביאה לבמה את קולן של הנשים המושתקות, של המגזרים והעדות שנחבאו במחשכים, את הנשים היפות שנאלצו להסתיר את מוצאן וצבען, נשים שמתמודדות עם תעתוע וזיכרון כואב.

חנה החלה את דרכה בתיאטרון הקהילתי, בגיל 40 לפני עשור החליטה ליצור הצגות לתיאטרון פרינ'ג. עם כל הידע שצברה במגדר, וההבחנות שלה יצרו שפה חדשה בתיאטרון.

חנה מפענחת את יחסי הכוח בחברה ולא מתביישת להציג את הקוטביות והפערים הקיימים בין מזרחיים /אשכנזים, גברים/ נשים, פירפרייה / מרכז.

חנה מייצרת על הבמה את הנשים שהן עצמן רוצות להיות, בתהליך היצירה, חנה מאפשרת לשחקניות להביא את החומרים שלהן, היא מתבוננת ורואה הכל ברגישות וחכמה, מאפשרת חופש ומחשבה, מוצאת פתרונות יצירתיים להביא אל הקהל את המסרים החשובים שלה.

ההצגות שלה זכו לביקורת מעולות וגם בפרסים.

פרחה שם יפה 

פנינה לב נייר  

וטהר ותלד    

"סוף על הקטינו" הצגת יחיד זוכת ציון לשבח תיאטרונטו 2017

ב 26.6 בשעה 19:30  והצגה נוספת 3.7  בתאטרון יפו בשעה 20:00 כרטיסים ב03-5185563

בחצר האחורית של בית הספר מול שיירות של נמלים מתוודה  ילדה בת 10 על מה שאסור לספר. על הסכנה שרוחשת בין אבא לאמא. הידיעה שמשהו לא בסדר מחלחלת לתודעה כמו הטילים של סאדאם חוסיין. ואפילו הניילון של החדר האטום בריח של אקונומיקה לא מצליח להגן.

משחק וכתיבה: עירית סופרן

בימוי ודרמטורגיה: חנה ואזנה גרינוולד

עיצוב תפאורה: גיא גלקוף

מוסיקה: נועה ואזנה מלמד

עיצוב תאורה: שי גבריאלי

סטיילינג: איב לוזי

מתוך דברי השופטים תיאטרונטו 2017

"עירית סופרן מרגשת ומגלה כישרון משחק וירטואוזי. היא מלהטטת בין הדמויות בכנות ובאמינות, ומאפשרת לצופה לחדור אל תוך העולם הפרטי שלה כיוצרת באומץ, ומצליחה לכבוש את לבבות הצופים ולרגש עד כאב"                              

על חנה אפשר לכתוב עוד הרבה, היא גם אישה מדהימה ואשת שיחה מרתקת. אני מציעה לכם ללכת להצגות שלה, הן פותחות את התודעה ומעוררות השראה ומשאירות טעם של עוד.

תודה

מאיה.

צילום: דניאל בר און

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf