הזמרת אופירה יוספי (האחיות יוספי) הלכה לעולמה בגיל 53

הזמרת אופירה יוספי (האחיות יוספי) הלכה לעולמה בגיל 53

מאת:מיכל רוזנטל נחמני

אופירה יוספי, האחות הבכורה וחלק מהצמד "האחיות יוספי" הלכה לעולמה הבוקר לאחר מאבק במחלת הסרטן. בשנות ה- 90 נחשפה לראשונה יחד עם אחותה הצעירה רוית עם הלהיטים "לשמוח ולרקוד" ו"כל אחד יכול".

אופירה אחייניתה של עפרה חזה ז"ל, עלתה שוב לבמת קדם האירווזיון עם השיר "עולם" אשר זכה במקום השביעי והפך לאחד השירים המוכרים שלה. ביצעה שירים לצד אומנים רבים טובים : דני רובס, יגאל בשן ועוד.

לאחר שנים של עבודה משותפת, נפרדו דרכן של צמד האחיות וכל אחת פנתה לקריירה עצמאית.

רוית פרשה מעולם המוזיקה, ניהלה חנות פרחים ברמת גן  ועיצבה עבורי במקצועיות בצבעוניות  ובאהבה את אולם האירועים ביום חתונתי.

אופירה המשיכה בקריירה מוזיקלית והוציאה אלבום סולו משלה בשם "לא שחורה לא לבנה". כל החיים רצתה לשיר וכל החיים היא רצתה שישמעו אותה שרה.

אורי חזה בת דודה מספרת:

"אופירה היתה טהורה בנפשה, בחורה צנועה שנכנסה ללב של כל מי שהכיר אותה…היה לה קול אלוהי ממש וירטואוזית.

היא הלכה לעולמה רק כחודש לאחר שהתבשרה במחלתה הקשה…משפחתה הקרובה היתה לידה ברגעים האחרונים..רוית אינה יודעת את נפשה מרוב צער על לכתה של אחותה האהובה.

המשפחה המומה וכאובה על לכתה המהירה".

בשלוש השנים האחרונות, בהן איבדתי את יקיריי, אני זוכרת את אופירה באה בענווה ובחיוך שאפיין אותה, החיבוק המנחם ומילות התקווה עוטפים אותי וחרוטים בי עד עצם היום הזה.

יוספי הותירה אחרי שני ילדים, רוני בת 22 וגיא חייל בן 19. הלוויתה תערך היום, (ב') בבית העלמין ירקון שער הגאולה בשעה 16:00.

יהי זכרה ברוך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf