דרך חדשה למציאת שירותי הובלות ברמת גן

דרך חדשה למציאת שירותי הובלות ברמת גן

הפסיקו את החיפושים: גט-מובינג, אתר ישראלי חדש, מאיים לעשות בשוק ההובלות את מה שוובי עשה בשוק הביטוח ומבטיח לעזור לכם למצוא חברת הובלות במהירות ובזול, ולחסוך עד 30% ממחיר ההובלה.

הבעייתיות שבתחום שירותי ההובלה בישראל

אי עמידה בהסכמים, סחיטת כספים נוספים מהלקוחות, אי הגעה בזמן, אי פיצוי עקב שבירת חפצים במהלך העבת תכולת הדירה; אלו הם רק חלק מהבעיות המתגלות בעת הברת תכולת דירה על ידי חברת מובילים. בישראל אין שום פיקוח או רגולציה על תחום ההובלות של דירות ומשרדים, ולכן תחום זה פרוץ לחלוטין.

העובדה כי תחום זה פרוץ לחלוטין הופכת את אותו לבעייתי מאוד עבור הלקוח הישראלי. ואכן, בסקר שפורסם לא מזמן נמצא כי מעל ל- 40% מהישראלים שעברו דירה לאחרונה נפגעו בצורה כזו או אחרת מחברת שירותי ההובלה ששכרו. מלבד לבזבוז הכספים הכרוך בכך, שכירת חברת הובלה בעייתית עלולה אף להביא לעוגמת נפש עקב פגיעה בדברים יקרי ערך בבית.

יש פתרון – אתר גט-מובינג

אתר ישראלי חדש מבקש להביא להסדרת תחום שירותי ההובלה של משרדים ודירות בישראל. האתר מבקש לוודא כי החברות המובילות יעשו זאת במקצועיות ובאמינות מצד אחד, ומצד שני להבטיח כי קהל לקוחותיו יהנה מהמחירים הזולים ביותר בשוק.

האתר מציע פלטפורמה ייחודית וחדשנית אשר תאפשר לקהל לקוחותיו לקבל הצעות מחיר להובלות ברמת גן, חיפה, הרצליה, דימונה ונהריה. לקוחות האתר יוכלים להשוות מחירים בין חברות ההובלה השונות בשלושה שלבים פשוטים, ובכך להוזיל משמעותית את מחיר ההובלה עבורם. הפלטפורמה האינטרנטית של אתר גט-מובינג בנויה כך שהמשתמשים באתר מקלידים את פרטי ההעברה שהם עתידים לבצע, ואלו הופכים למכרז בין חברות ההובלה, אשר מצדם מציעות את ההצעה הכספית שלהם.

שלבי הביצוע באתר

השלב הראשון בעת השימוש באתר הוא הקלדת פרטי העברה: הלקוח המבקש לבצע העברה מקליד את פרטי הדירה הנוכחית ממנה הוא עובר ואת פרטי הדירה אליה הוא עובר (כתובת, קומה, מספר חדרים וכדומה). לאחר מכן, בשלב השני, הלקוח מקליד את פרטי התכולה אותה הוא מבקש להעביר: הוא מפרט את מגוון הפריטים והריהוט אותם הוא מבקש להעביר (ומציין גם האם נדרש עבורם פירוק והרכבה) מספר הארגזים הנדרשים להעברה, והאם נדרשים שירותים אחרים (דוגמת שירותי אריזה וכדומה). בשלב השלישי והאחרון, מקליד הלקוח את פרטי כתובת הדואר האלקטרוני שלו ואת הטלפון שלו לשם אימות. לאחר מכן מקבל הלקוח שלל הצעות מחיר ממגוון חברות המבצעות שירותי הובלה.

בקרת איכות ושירות לקוחות

הפלטפורמה האינטרנטית של גט-מובינג מאפשרת גם הערכה מבוססת של איכות חברות שירותי ההובלה מהם מקבל הלקוח את הצעת המחיר. תחילה, כל חברות שירותי ההובלה מפוקחות על ידי צוות האתר. בנוסף, לקוחות האתר מספקים באופן שוטף מידע וחוות דעת אודות החברות השונות. חוות הדעת והמלצת הלקוחות משוכללים לכדי דירוג אובייקטיבי של חברות ההובלה השונות, דירוג המאפשר לכם להעריך את מידת האמינוות והמקצועיות של כל אחת מהחברות.

בנוסף, צוות החברה יעניק לכם ליווי מקצועי לאורך כל תהליך ההעברה. תוכלו לפנות לצוות האתר בכל בקשה בכל שלב במהלך ביצוע ההובלה, והוא מצידו יוודא כי חברת ההובלות עומדת בכל תנאי ההסכם ובכלל זה זמן ביצוע ההובלה וכמובן תעריף ההובלה.

לסיכום, אתר גט-מובינג מבצע מהפכה בתחום שירותי ההובלה לדירות ומשרדים בישראל, וכולנו מרוויחים מכך בגדול.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf