מציאות מדומה… במועצת העיר

מציאות מדומה… במועצת העיר

לאחר שבישיבת מועצת העיר הקודמת ראש העיר ויו"ר אופוזיציה הטיחו זה בזה האשמות קשות, בישיבת המועצה האחרונה מיום חמישי 4.5.17 התקבלה הסכמה פה אחד להצעת ההחלטה של יו"ר האופוזיציה קניגסברגר כאשר הוא וראש העיר ניסחו ביחד הצעה שתהיה מקובלת על שני הצדדים.

ההחלטה נוגעת לחששות לגביה בחסר לכאורה של היטלי השבחה בעיר ומאפשרת למנהלת אגף הנכסים לשכור שירותים של יועצים חיצוניים – עורכי דין, שמאים ובעלי מקצוע אחרי שתמצא לנכון בכדי לגלות אם שומות עבר שהוצאו היו תקינים ולבדוק האם קיימת אפשרות לגבות בגינם סכומים נוספים במקרה שנפל פגם בשמאות ובתהליך. על מנהלת מחלקת הנכסים להציג בפני מועצת היר את תוצאות בדיקה בתוך 60 ימים.

ההחלטה התקבלה פה אחד במועצת העיר על אף שחבר המועצה עו"ד ברזילי התעמת עם סגנית ראש העיר עו"ד אביבית מאור נמרודי עת העלה טענות קשות על גביית היטלי ההשבחה בימים אלה וביקש לשים את הדגש על עירנות בגביה צופת פני עתיד ולא התעסקות בעבר שאולי אף אינו בר גביה גם כך.

ברזילי הוסיף וציין שאילולא הבדיקה שלו עצמו של קניגסברג העירייה לא היתה מודעת לחריגות בניה שהסתיימו בהוספת גביית היטל השבחה (וארנונה עתידית) בגין 1,400-1,800 מ"ר בבנין שסיפורו הובא לתקשורת ולידיעת הציבור באמצעותם. חבר האופוזיציה ליעד אילני לא אהב את ההצעה אף הוא וציין שבעצם "מדובר בהחלטה שאומרת למנהלת האגף לעשות את עבודתה כראוי וזוהי בעצם חובתה מעצם עבודתה בתפקיד" לדבריו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf