יש עתיד לתנועה בעיר – הישג נוסף לשריר

יש עתיד לתנועה בעיר – הישג נוסף לשריר

חבר מועצת העיר עו"ד גלעד שריר הצליח השבוע לקבל בישיבת מועצת העיר את הסכמת ראש העיר להציג תכנית עירונית מפורטת למתן אישורי כניסה למשאיות בניה ופינוי אשפה לרחובות העיר בשעות הבוקר שהינן השעות העמוסות לתושבים המפזרים את ילדיהם במערכת החינוך והנוסעים לעבודה.

שריר ציין כי בעיר מורגשים עומסים כבדים עקב היותה עיר מעבר מרכזית המקשרת בין תל אביבי לערים הסובבות ממזרח והן לאור הגידול בכמות התשובים בעיר. בהתאם לכך שריר הציע לקבל החלטה כי משאיות לפינוי אשפה (ולאחר מכן הרחיב וביקשת לכלול גם משאיות בניה) לא יורשו להכנס לרחובות חד סיטריים בין השעות 07:30-08:30. מחזיק תיק התנועה רמי פדלון (העבודה) התייחס לדברים כאשר ציין לטובה את התקנת הצ'יפים במשאיות לפינוי אשפה שמאפשרת להראות את מיקומם בווייז ובכך להכווין את התושבים בעת שמשאית מעכבת את התנועה באזורם.

ראש העיר התייחס לכך שהנושא הינו נושא עדין שמצריך תיאום הן מול צרכי ההורים המובילים ילדים למערכת החינוך בעיר והן לעובדה שלפחות לגבי משאיות פינוי האשפה מדובר במהלך שמצריך תיאום והידברות עם ועד העובדים העירוני על מנת למצוא פתרון מוסכם לשינוי שעות הפינוי באופן גורף. השניים ציינו כי כבר כיום המשאיות לפינוי האשפה אינן מורשות להכנס לרחובות ראשיים בשעות העומס האמורות.

מאידך מקורות בעירייה מסרו למערכת רמת גן פור יו כי ישנן שכונות דוגמת רמת אפעל ושיכון ותיקים שהפעילו לחץ והגיעו עם העירייה כי משאיות לפינוי האשפה לא ייכנסו אליהם לפני השעה 09:00.

שריר מנסה להחיל כלל דומה על כלל תושבי העיר ונאות לבקשת ראש העירייה לתת חודשיים לבדיקת האפשרויות ובניית תכנית שתוצג לדיון במועצת העיר תוך הצגת הנתונים לרבות מערכת הענישה האפשרית לקבלני פינוי חיצוניים אשר מפרים את ההסכמות לשעות הכניסה וכן לקבלנים (משאיות המובילות חומרי ובניה וביקר מערבלי בטון אשר פשוט נעמדים וחוסמים תנועה).

מערכת רמת גן פור יו תעקוב ותעדכן מישיבת מועצת העיר בחודש יולי בו ראש העיר התחייב לשריר כי הנושא יועלה שוב לדיון ולהצבעה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf