לא ניתן לאף קבוצה עירונית לקרוס

לא ניתן לאף קבוצה עירונית לקרוס

כך הכריז ראש העיר בפתח דבריו בישיבת מועצת העיר האחרונה בדבר הגדלת תקציבי התמיכה בספורט (החלטה שהתקבלה פה אחד על ידי חברי מועצת העיר). בין היתר דן ראש העיר בשיח שהוא מקיים עם ראשי קבוצת הפועל רמת גן גבעתיים בכדורסל ואף ציין כי תתואם פגישה משולשת בינו לבין הקבוצה וראש עיריית גבעתיים בכדי לבחון חלופות לעזרה ולתמיכה בה.

מדובר במעין פריצת דרך לקבוצה אשר עד עתה זכתה לכתף קרה מעיריית רמת גן ונאלצה לפעול בין נבחרי הציבור לבתי המשפט על מנת לקבל חלק שיויוני בתמיכות העיר בספורט.

יש להוסיף כי הקבוצה הינה קבוצת אוהדים חברתית אשר זוכה להצלחה ספורטיבית מטאורית כאשר תוך מספר שנים מועט (כ-5) עלתה 4 ליגות וכיום נמצאת בליגה השניה (והשנה אף נאבקה על עלייה לליגת העל), הגיעה לחצי גמר גביע המדינה והינה אחת מהקבוצות הכדורסל הבכירות המסוקרות ביותר בעיתונות הספורט. הצלחות אלה, טוענים מנהלי הקבוצה עוזרם מאד לעיר ולמיצובה ובקביל מעודדים ילדים ונוער לפנות לתחומי הספורט.
ראש העיר דאג לציין כי הקבוצה מקיימת רק פעילות בוגרים בעיר בעת קבוצות הילדים-נוער שלה מצויות בגבעתיים וכך גם מרבית אוהדיה לטענתו ולכן התעקש על קיום הדיון המשותף עם ראש עיריית גבעתיים.

נבחרי ציבור רבים קפצו על ההישג לדווח לציבור (ולאוהדי קבוצת הפועל רמת גן) כי הם האחראים לכך ואף עשו שימוש במקרה בכדי לנגח זה את זה.
מערכת רמת גן פו יו מציינת כי עבודתם של ראשי הקבוצה, הפועלים בהתנדבות, מורגשת בהצלחה גם בתחום זה עת הם מצויים בקשר שוטף ורציף עם חברי מועצת העיר במטרה למצוא פתרון ותמיכה לקבוצה שהינה כאמור קבוצת אוהדים שמתקיימת מתקציב דל ומבוססת בעיקרה על מתנדבים. כידוע הקבוצה אף שמה לעצמה מטרה להרתם ולתרום לקהילה ומזה שנים היא משתפת פעולה עם האגף לשירותים חברתיים ולקוחת חלק בפרויקטי חלוקות חבילות המזון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf