החלום נגוז אפסו (כמעט) סופית סיכויי הפועל רמת גן לעלות לליגת העל.

החלום נגוז אפסו (כמעט) סופית סיכויי הפועל רמת גן לעלות לליגת העל.

הערב הפסידה הפועל רמת גן למכבי נתניה (3:5) במשחק על כל הקופה (ועל  6 נקודות), כך שכרגע תוצאת המשחק הבטיחה כמעט סופית את עלייתה של מכבי נתניה לליגת העל כאשר זו פתחה פער של 9 נקודות מהפועל רמת גן הממוקמת במקום השלישי בטבלה (עם רק 12 נק' שנותרו בקופה עד לסיום העונה). השניה, הפועל עכו ניצחה את לוד (1:0) ופתחה פער של 6 נקודות מהאורדונים, פער שצריך להספיק גם לה לעלות לליגת העל. עכו ורמת גן צפויות להפגש בשבוע הבא במה שמסתמן כמשחק ההזדמנות האחרונה של האורדונים, שלא הצליחו לנצח כבר 4 משחקים ברצף מאז ההפסד (המתסכל) לבני יהודה תל אביב מליגת העל בחצי גמר גביע המדינה לפני מספר שבועות.

במשחק עצמו ערן לוי נתן הופעה של שערים מרהיבים החל משער בבעיטת יעף מ-20 מטרים בתחילת המשחק (13) וקינח בשער נדיר בבעיטה ישירה מהקרן (!) בדקה ה- 82.

בין לבין רמת גן עוד הצליחה להשוות פעם אחת (29) מרגליו של טסלר, אבל מיד לאחר מכן דיא סבע מנתניה חגג בצמד משלו (45, 66) וקובי מור (58) סגרו את הסיפור, בין לבין מחפוד צימק (75) אבל זה כמובן לא עזר בערב שכולו היה שייך לערן לוי שכאמור כבש את החמישי של קבוצתו ואת השני שלו בשער נדיר. דוד תירם צימק בסיום (87) אבל לא היה בשער הזה כדי להמתיק את התנפצות חלום ליגת העל.

ארבעה מחזורים לסיום מצבה של רמת גן אמנם נראה רע אבל חשוב לזכור שיש עוד 12 נק' בקופה והפער מעכו עומד על 6 נק' והשתיים נפגשות בשבוע הבא. מחזיקים אצבעות לאורדונים !

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf