הצילוווו… האם גם אתם יכולים להציל חיים?

הצילוווו… האם גם אתם יכולים להציל חיים?

הכירו את לינוי חיים, רמת גנית, בוגרת מגמת רפואה בתיכון "בליך" ר"ג חובשת קרבית בהכשרתה ומייסדת חברת "מלאכי הדרך" – חברה מובילה בשוק ליווי רפואי לטיולים והדרכות עזרה ראשונה.

איך הכל התחיל?

"השתחררתי לפני כשנה אחרי שירות סדיר וקבע כמפקדת על יחידת טיפול הנמרץ הצבאי של אוגדת יהודה ושומרון (יו"ש)- יחידה מיוחדת של האוגדה הכוללת: פרמדיקים, חובשים ונהגים שתופסים כוננות אט"ן(אמבולנס טיפול נמרץ) בכל אחת מהחטיבות ומעניקים שרותי עזרה ראשונה מתקדמת לכל  תושבי הגזרה, החל מחיילים וכן מתיישבים ופלסטינאים" לינוי מספרת.

"ידעתי כי אני רוצה לעסוק בשני תחומים שאני מאוד נמשכתי אליהם: טיפולים וטיולים, לכן פניתי לחברות שעוסקות באבטחת טיולים ועבדתי אצלן תקופה. מאוד נהניתי אבל הרגשתי שהפן הרפואי לא מקבל את המקום הראוי לו במסגרת משרד החינוך, משום שלא היה ברשותי את הציוד הנדרש על מנת לטפל במצבים בהם נתקלתי לא מעט פעמים בטיולים כמו למשל: נקעים, עקיצות, דקירות בחזה ועוד, מלבד פלסטר".

"במקביל, קבוצה גדולה מחיילי לשעבר ומחברותיי לקורס חובשות קרביות השתחררו ואז נפל לי האסימון,  הבנתי שביחד אנחנו כוח ויש לנו יכולת להתפרס בכל רחבי הארץ ולהציע את ניסיוננו הן בבתי ספר, בתנועות נוער ועמותות שונות ומגוונות ברחבי הארץ". "מכאן, הרעיון הלך והתגבש לכדי "מלאכי הדרך".

לאחר כמה שלבים בירוקרטיים ולוגיסטיים, באפריל 2016 התחלנו לפעול כחברה עצמאית לכל דבר. עם הזמן, רכשתי ציוד מתאים כמו: תחבושות אישיות וחוסמי עורקים מתקדמים, בובות החייאה מתקדמות שמפדבקות הן על קצב והן על עוצמה של עיסויים, בשילוב מכשיר החייאה (דפיברילטור) דמה.

היום, אנו מקיימים הדרכות בגני ילדים, בארגונים שונים ובחוגי בית פרטיים. את ההדרכות אנו מעבירים בליווי מצגות, תרגול על בובת החייאה ומשלבים סיפורים מחוויות העבר ובסוף כל הדרכה כל משתתף מקבל פנקס עזרה ראשונה יחודי המסכם את כל מצבי הטיפול הנפוצים בסכמות ברורות.

"אני יכולה לומר כי הצלחנו להגיע לקהל יעד רחב, ואני רוצה להאמין שיום אחד נושא עזרה ראשונה יהיה נגיש בכל מקום ובכל בית בישראל. כי גם אתם יכולים להציל חיים!"

כבר עכשיו אתם יכולים להזמין הדרכה אצלכם בבית או בכל מקום שיחפוץ ליבכם.

זכרו " כל המקיים נפש אחת כאילו קיים עולם מלא".

להזמנות:  http://malachei-h.co.ilk

מאת: מיכל נחמני רוזנטל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf