אורית לבה – אופנה רמתגנית: OK מותגים

אורית לבה – אופנה רמתגנית: OK מותגים

לנו הנשים יש המון אפשרויות לבוש, חולצות, חצאיות, שמלות ומכנסיים שלא נדבר על הטרנדים המתחלפים כל כך מהר לא רק כל עונה אלא כל שבוע שבועיים. גזרות חדשות, הדפסים מיוחדים, אורכים שונים ומה לא.. בקיצור לנו לא חסר. אבל רגע, חשבתם פעם על הגברים שלנו? מה כבר יש להם ללבוש? חולצה ומכנסיים. כן, זהו. האמת, די משעמם לא?

אז ככה, לנישה הזו של היצע מצומצם מבחינת מבחר נכנסו הסגנונות, ההדפסים החדישים ומיני שטיפות במכנסיים וחולצות טי מעניינות. אפשר לומר כי בשנים האחרונות אופנת הגברים יצאה מהמסגרת המרובעת של מכנסיים קלאסיים, טי שירט או סתם חולצה מכופתרת.

ok1

פריטי הגברים היום, מעניינים יותר ומסוגננים וניכר כי יש מעט השפעה מהארון הנשי בגזרות של מכנסיים צרות יותר לכיוון הסקיני, חולצות טי ארוכות בכיוון הטוניקות, וסריגים עליונים א- סימטריים ארוכים ומסוגננים, שהאמת אני אישית, פוזלת לכיוונם.

כשהגעתי לרח' נגבה 53, מצאתי חנות בסגנון שכזה. OK מותגים, בבעלותם של אורן וקובי, שניהם בעלי נסיון רב באופנת גברים, מציעה ביגוד גברים בליין צעיר ועכשווי.

החנות קיימת מזה 4 שנים בה תוכלו למצוא מבחר מותגי יוקרה וביגוד מעצבים מיוחד ושונה מסוגננים בטרנדים האחרונים.

ok2

אילו מותגים פגשתי שם? פרד פרי, בוס, ארמני, מרסל בגדי מעצבים, Fly London, פלדיום, אדידס, Reaply, Craiser ,Eleven Four Jeans , Le coq sportif ועוד.. האמת, ממש קשה שלא למצוא איזו חולצה, ג'ינס מיוחד, סריג או ז'קט מסוגנן, לאירועים, מסיבות, עבודה ויום יום.

ok3

ועכשיו בתקופת המבצעים ממליצה לנשים לקנות לגברים, או לגברים לקנות לעצמם, למבצעים שווים כל החנות 1+1, לא כולל מבצעים מיוחדים כמו:

  • חולצות מכופתרות: 2 ב 300 ש"ח
  • ג'ינסים: 1 ב 250 ₪, 2 ב 500 ש"ח
  • נעליים: זוג ב 300 ₪, שני זוגות ב 500 ש"ח
  • קפוצ'ונים של מרסל ודה לוקה: 2 ב 300 ש״ח

עד גמר המלאי.

שעות פתיחה: א׳ – ה׳ –  10:00-20:00, יום ו' 9:00-15:00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf