אורית לבה – אופנה רמתגנית: ״עדן״

אורית לבה – אופנה רמתגנית: ״עדן״

בלב שכונת המגורים מרום נווה נמצא קניון מרום. הקניון הינו קניון שכונתי, לא גדול אך מרכז בתוכו מספיק חניות המתאימות לצרכי היום יום שלנו. מעבר לרשתות המוכרות הנמצאות בו כמו אפרודיטה, הודיס או תמנון, חיפשתי דווקא חנות פחות מוכרת שאינה משתייכת לרשת ידועה אותה ניתן למצוא בכל קניון.

"עדן", היא חנות כזו. שמחתי לגלות בה יופי של אביזרי אופנה משלימים שכולנו נשמח לדעת שניתן למצוא  שם לנשים, גברים נערים ונערות.

אז מה מצאתי שם עבורכם?

גרביים חמות ומיני גרביונים עם דוגמאות לנשים, כובעים בסגנונות שונים ליום ולערב, צעיפים ארוכים וחמים, או גם  כאלו מקושטים באבנים מבריקות ורקמות לאירועים.

laba1

תיקים. ואוו!! איזה יופי של מבחר. החל מארנקים לכסף ותיקי גב, תיקים גדולים ובינוניים לעבודה וקטנים  יותר לאירועים. שמתי לב כי התיקים ממש מותאמים לטרנדים של העונה כחלק משלים ונכון לביגוד ולנעליים הקיימים בחניות האופנה.  באופן אישי, ממש אהבתי את התיקים הקטנים המגיעים בצבעים וגם את אלו בכסף וזהב המשתלבים נהדר לכל אירוע או גם לשעות הערב כשמחפשים תמיד את התיק המשלים.

 laba2 laba3

תכשיטים במבחר עצום. שרשראות ליום ולערב, תכשיטים ואביזרי שיער שיתאימו גם לכלות, טבעות גדולות עם אבנים או עדינות יותר משובצות באבנים מבריקות, צמידים מעור לגברים, צמידים עבים ודקים לנשים ומיני עגילים צמודים וגדולים.

laba4

גם אם נזכרתם ממש בדקה ה 90, לקנות מתנה ליום הולדת או לכל שמחה אחרת, בנוסף למבחר העצום של אפשרויות הבחירה למתנה, תמצאו שם גם את כרטיס הברכה המועדף עליכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf