צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

את המתוקים שבתמונות נטשו בשבועות האחרונים באגודת צער בעלי חיים בישראל. עצוב להם וקר להם בכלוב. הם החברים הכי טובים שלנו ומגיע להם בית חם ואהבה גדולה לכל חיים. אנו קוראים לציבור אוהבי הכלבים והחתולים פתחו את לבכם ובוא לאמץ חבר לחיים.

שלום – יליד אוקטובר 2015, שלום הוא כלב חתיך, מתוק ומלא שמחת חיים. הוא הגיע אלינו לאחר שהיה מועמד להמתה עקב סגירת הסגר בצפון הארץ. הוא אומץ פעם אחת וננטש אצלנו שוב. שלום הוא כלב שובב ומצחיק שמאוד אוהב לשחק. הוא מחבק ומלא אהבה ורק כמהה לאהבת אנשים. הוא ישמח לבית פעיל שיוכל לשחק ולהשתובב איתו, בנוסף להענקת חיבה וחיבוקים.

1

סקיפי – יליד אוגוסט 2015, סקיפי הוא חתול שקט, מתוק ומלא אהבה. הוא ננטש בדלת בית המחסה כגור קטן ומבוהל שפחד פחד מוות ממגע אנשים. עם החודשים סקיפי, בזכות מתנדב ותיק, החל לבטוח בנו, והחל להראות אהבה ולרצות בקרבה אנושית. כיום, בסיום תהליך שינוי מדהים, סקיפי אוהב בני אדם, "מרשמלו" שפשוט נמס למגע ידיים, מגרגר ומתכרבל. מתאים לבית עם ילדים וחתולים אחרים. הילה 053-6209352 או במייל healla@spca.org.il. בית המחסה של צער בעלי חיים רמת גן והסביבה ממוקם ברחוב חפץ חיים 4, שכונת נחלת יצחק בתל אביב. חשוב: אין להביא אלינו כלבים וחתולים בלי לוודא מראש שיש לנו מקום לקלוט אותם! לפעמים קצת קשה לנו לענות, מוזמנים לשלוח הודעת SMS ונחזור אליכם.

SKIPI

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf