אורית לבה – אופנה רמתגנית: אופטיקה ״עיניים״

אורית לבה – אופנה רמתגנית: אופטיקה ״עיניים״

ממש בסמוך לחנות "אילן מותגים", שמחתי לגלות חנות מדהימה של משקפי שמש ומשקפיים אופטיות. אופטיקה עיניים, בבעלות ובהנהלתו של אורן שירי קיימת במרכז מרום נווה מזה 17 שנה.

נדהמתי לגלות את המבחר המרהיב של כל משקפי השמש ומסגרות הראייה של מיטב החברות המובילות: שאנל, קרטייה, פראדה, מיו מיו, שופארד, דולצ'ה וגבאנה, טופ פורד, טום בראון, מייקל קורס, בוטגה ונטה, דיור, ג'ימי צ'ו, איב סאן לורן, סלין, פיליפ סטארק, dita,mykita,sospiri ואולי שכחתי עוד כמה שמות גדולים.

החלום של אורן החל לאחר תקופת הצבא, אז החל דרכו במכירת עדשות למשקפי ראייה לחנויות, ובנוסף מכר משקפיים מבית לבית, ישירות ללקוחות. מידי פעם היה קונה לעצמו מלאי מבוקש וכך הרחיב את קהל לקוחותיו שרק חיכו לו מתי יגיע עם "הפתעות חדשות". המשקפיים של אורן תמיד היו החדישות והמבוקשות ביותר ובמיוחד משקפי השמש בקרב נשים, שאף פעם לא הסתפקו בזוג אחד. הסוד של אורן מאז ועד היום הוא לתת מחירים נמוכים מהמתחרים למותגי היוקרה

le1

אז מה בעצם מיוחד באופטיקה עיניים?

בחנות 4 אופטומטריסטים ו 2 חדרי בדיקות, במקום נמצא לרשותכם טכנאי למשקפיים ותיקונים בין השעות 9:00-20:00, המשקפיים האופטיות מוכנות באותו יום, מלבד מקרים מיוחדים כמו מולטי פוקל בטווח של שבוע, בדיקות עיניים למשרד הרישוי במחיר מיוחד של 20 ₪, משקפי השמש כולם במחירים מוזלים יותר מהמתחרים.

le2

חפשו את המגשים!! באופן קבוע אורן נותן לכם אפשרות לקנות משקפי שמש ומסגרות למשקפי ראיה מעונה קודמת ממבחר מותגים ב 500 ₪ בלבד, ומסגרות כולל עדשות ראיה ב 650 ₪ בלבד.

רוב הלקוחות מגיעים מכל הארץ מהסיבה שאפשר למצוא הכול למשקפיים במקום אחד: מותגים, מחירים נוחים והיחס האישי לאורך השנים.

אורית לבה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf