כדורסל: ניצחון גדול של הפועל רמת גן גבעתיים בדרבי ועלייתה למקום הראשון….

כדורסל: ניצחון גדול של הפועל רמת גן גבעתיים בדרבי ועלייתה למקום הראשון….

אמש במשחק הדרבי בין הפועל רמת גן- גבעתיים לבין עירוני רמת גן, גברה קבוצת הפועל רמת ג ן-  גבעתיים על עירוני רמת גן  74:84  וביססה את מעמדה בצמרת. זו הפעם השנייה שהפועל רמת גן- גבעתיים מנצחת בדרבי מול עירוני רמת גן שספגה הפסד נוסף ונמצאת במקום האחרון בטבלה. טרם המשחק נערך טקס מרגש לזכרו של אריק בורוכוביץ' ז"ל אוהד קבוצת הפועל שהלך לעולמו לפני מספר שבועות, בנוכחות בני משפחתו.

במחצית הראשונה של המשחק, פתחה  קבוצת הפועל רמת גן- גבעתיים פער של 18 נק' והובילה על עירוני רמת גן. ברבע השלישי של המשחק , פתחה קבוצת עירוני רמת גן בשליטה ועשתה קולות של חזרה לחיים וצמצמה את הפער ל – 3 נק' הפרש בלבד, על אף ניסיונותיה להציל את מעמדה מול יריבתה, הצליחו האדומים ברבע האחרון של המשחק להתעשת ובעזרת הקהל האדום הרועש, הכריעו את המשחק בתוצאה של 84:74.

רשאד מאדן סיכם את משחקו עם 29 נקודות ויניב סלומון עם 22 נק' ו- 10 ריבאונדים ובקבוצה המפסידה יועד בית יוסף סיכם את משחקו עם 17 נקודות.

בסיום המשחק חגגו האורדונים האדומים עם שחקני הקבוצה את הנצחון הגדול והפתיעו עם זמר אורח- גילי ארגוב ששר יחד עם הקהל האדום את השיר " מי המציא את המילה? אהבה!"

ראוי לציין כי היה מוזר ודי מביך לראות כי במשחק דרבי רמתגני חשוב מעין זה, נכח ראש עיריית גבעתיים מר רן קוניק וראש עיריית רמת גן מר ישראל זינגר, לא נראה באולם.

מיכל נחמני רוזנטל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf