סקוואט – עיצוב את שרירי הרגליים והישבן (וידאו) / נוגה משה

סקוואט – עיצוב את שרירי הרגליים והישבן (וידאו) / נוגה משה

הסקוואט הוא תרגיל שמחזק את רוב שרירי הגוף. מדוע כדאי לשלבו בתרגיל היומיומי? והאם הוא מתאים לכל מי שמתחיל להתאמן.? הסקוואט הוא תרגיל מורכב רב מפרקי,בעת ביצועו מפעילים את מפרק הקרסול הברך והירך. שרירי ההמסטרינג (הירך) שריר הארבע ראשי,שריר הישבן,שרירי התאומים, הטרפזים וגם השרירים המייצבים כלומר, שרירי הבטן, וזוקפי הגב, לכן יש קשר ישיר לשיפור היציבה התנועה, ראשית מהוצאת האגן כלפי חוץ וכיפוף הברכיים, יש לדאוג שמרכז הכובד יהיה על העקבים, הגב זקוף ,הבטן מכווצת  ובית החזה מורם כלפי מעלה, יש מגוון תרגילי סקוואט ולכן חשוב להשמע לגוף ולמנוע פציעות מיותרות.

ניתן לבצע סקוואט מלא אך יש להקפיד על מתיחות, אני אישית מבצעת את הסקוואט עד ל-90 מעלות בברכיים כאשר, קצות הבהונות מופנות כלפי מעלה ובעלייה אכווץ את שרירי הישבן ואדחוף את עצמי למעלה כנגד כוח המשיכה או המשקולת שאני נושאת.

הסקוואט עם משקל על הגוף מעניק את העיצוב הרצוי לרגליים כדי להראות חטוב יש לעבוד עם משקל ולא רק לרדת בתזונה.

זה ייתרונו הגדול של הסקוואט תרגיל מוצלח ואפקטיבי לפיתוח וחיזוק שרירים רבים בנהם גם שרירי הבטן, הרגליים והישבן. התוצאות לטווח הרחוק

  • הפחתת הסיכון לפציעות ברכיים
  • ייצוב וחיזוק מפרק הברך
  • שיפור היציבה עלידי חיזוק השרירים המייצבים
  • הפחתת כאבי הגב כאבים הנובעים מחולשת השרירים המייצבים
  • שיפור הכוח ושיפור הביצועים הספורטיביים בעבור מגוון תחומי הספורט
הסקוואט תורם לשיווי משקל ולכושר התנועתי שלכם ואף שורף קלוריות רבות, הסקוואט תורם לחילוף החומרים, לייצור אנדרופינים ולהרגשת סיפוק.

לסיכום 

מומלץ לשלב סקוואט באופן קבוע באימונים , לשמור על אורח חיים בריא ותזונה נכונה לפניכם מספר הדגמות לתרגיל המדובר אותו תוכלו לבצע ולשלב עם אימונים אינטרווליים

אז המון סיפוק והצלחה שלכם נוגה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf