אופנה ברמת גן – אורית לבה עושה לכם סדר

אופנה ברמת גן – אורית לבה עושה לכם סדר

הי, נעים מאוד. אני אורית לבה, בלוגרית אופנה וסטייליסטית. אמנם לא גדלתי או גרתי ברמת גן, אך זוהי העיר הקרובה אלי ביותר (גאוגרפית) בה כיף לי לשוטט ולמצוא את פריטי האופנה, האביזרים המשלימים והנעליים המיוחדות שלי. נדיר אצלי המקרה בו אגיע לרח' ביאליק המרכזי והמפורסם, לרחוב נגבה או לשכונת מרום נווה מבלי שאחזור עם פריטים חדשים שמצאתי. בנוסף, לפעמים, המציאות הטובות מבחינת מחיר, שוות קניה.

אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לשיטוט מול מסך המחשב, בו אציג עבורכם את חניות האופנה שברחבי העיר, גברים, נשים, נוער וילדים החל מבגדים ואביזרים ליום יום עד לערב, בגדים לאירועים ולשעות הפנאי והבית, אביזרים משלימים וסגנונות שונים של נעליים לכולכם.

בואו, יהיה מעניין!!

הגעתי לבוטיק קולקטי שבשכונת מרום נווה, מה תוכלו למצוא שם?

הבוטיק הוקם לפני 10 שנים ע"י שתי האחיות רותי וזמירה. שתיהן בעלות רקע עבר עיצובי בתחום עיצוב הפנים. מבנה החנות היה של אחיהן כך שהחלום המשותף לפתוח לעצמן בוטיק התגשם במהרה. הדחף האישי והרעיון היה להביא את טעמן האישי והסגנון המיוחד לבוטיק נשים שכזה, ואכן כשהגעתי הבנתי כי אכן מדובר בבוטיק ברמה אחרת.

pooooo

מה שטוב, ניתן למצוא בו אפשרויות להרכבת מראה מושלם לשעות הבוקר והערב, האירועים והמסיבות כשכל פריט נבחר בקפידה תוך מחשבה מלאה על הלקוחות. הפריטים ברובם מיובאים מאיטליה וצרפת, לצד מעצבות ישראליות כמו דנה סידי ואיימי כשבאופן קבוע עומד סטנד הפריטים של 50% הנחה.

of

אהבתי את גזרות מכנסי הבויפרנד של ריפליי, וbevy לצד שמלות הערב של אימפריאל.

הלקוחות של בוטיק קולקטי מרגישות בבית. האוירה המשפחתית והיחס האוהב נותן הרגשה חופשית שכיף למדוד ולקנות והקשר נמשך לאורך זמן, תוך הקשבה ללקוחה, אופייה, טעמה האישי ומציאת האביזרים כמו התכשיטים, הנעליים והתיקים הכל לקניית מראה מושלם.

of2

מדדתי עבורכן חלק מזערי מפריטי החנות, כך שתוכלו להרגיש את הסגנונות השונים.     

טווח מחירים:

  • בגדים: 250-1500 שח
  • נעליים ומגפיים: 400-1200 שח
  • תיקים: 450-1000 שח (גם מעור)
  • ביגוד עור: 1200-1500 שח
  • מכנסיים: 400-800 שח
  • בחודשים אלו כל החנות בהנחות של 30-50%.

טלפון: 03-5746849

שעות פתיחה: כל יום 10:00-20:00, יום ו' 10:00-15:00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf