אילו טיפולים כדאי לעבור מעל גיל 40 (נשים וגברים):

אילו טיפולים כדאי לעבור מעל גיל 40 (נשים וגברים):

טיפים ועצות של ד"ר אינס ורנר –  מומחית לרפואת עור כיצד ניתן להרחיק את סימני הגיל ולהראות צעירים יותר

"כולנו רוצים להישאר צעירים לנצח,  אך לא תמיד ניתן להחזיר שנים אחורה ולעיתים החשק להראות טוב מידי עובד נגד הטבע, לכן חשוב להקפיד על טיפולים עדינים ולא בוטים מידי, כיוון שטיפולים דרסטיים יכולים להביא לתוצאה הפוכה ולא אמינה", אומר גבריאל חנני מבעלי חברת פרומדיקס המייבאת ומשווקת בישראל מוצרי אסתטיקה.  לדבריו: "באמצעות טיפולים נכונים אפשר להחביא סימני  עייפות,  להרחיק את סימני הגיל, להחליש צניחה, להסיר כתמים  ועוד".

הטיפולים שמיועדים להרחיק את סימני הגיל מכוונים לשלושה מסלולים: קמטי הבעה, הידוק מרכז הפנים וטיפולים המשפרים את מרקם העור.

ד"ר אינס ורנר מומחית לרפואת עור, מנהלת ורנר קליניק ונשיאת האיגוד האירופאי לרפואת עור, מציעה מס' טיפים שיסייעו לנו להראות צעירים יותר עם תוצאות טבעיות כמה שיותר: 

קמטי הבעה- הקמט החשוב מכולם הוא קמט שנמצא בין הגבות, זהו שריר מאוד עוצמתי במיוחד אצל גברים, קמט שמחייב התייחסות מיוחדת. אחת הדרכים לטפל בו היא הזרקת בוטוקס שאחראי על הרפיית השריר ומניעת התנועה שלו או מילוי על ידי חומצה היאלורונית מסוג בלוטרו שלעיתים מצליח להעלים את הקמט לחלוטין. מיצוק האזור שחוצה את הפנים באלכסון מזוויות העיניים עד הלחי יקנה לעור הפנים מראה נינוח זוהר ומואר ללא פגיעה במראה הטבעי של הפנים.

אחיזה מחודשת למרכז הפנים – הטיפול המומלץ הוא חיזוק של אמצע הפנים, כל שינוי הגיל, עייפות וצניחה מתחיל מאזור אמצע הפנים, הדרך היעילה היא מילוי נפחים במקומות שהתרוקנו  ע"י טיפול בהזרקת חומצה היאלורונית של BELOTERO, המיועדת לשימוש

למילוי נפחים ולהפחתת סימני ההזדקנות הטבעי של העור על ידי החלפת החומצה היאלורונית שאבדה.

רפיון העור אצל גברים בדרך כלל מתבטא באזור הצוואר, הצוואר הוא חלק בלתי נפרד מהתמונה האסתטית הכוללת שיפור בפנים מבלי לטפל בצוואר יכול לגרום למראה מלאכותי. לצורך תיקון הנזקים בחלקים אלו (הפנים והצוואר), ישנן פרוצדורות קוסמטיות/אסתטיות, שיכולות לשמור על סוד הגיל לעוד כמה שנים לפחות. בכדי להשיג מראה צעיר והדוק ככל האפשר ניתן לעבור טיפול חדשני ע"י  טכנולוגית אולטרסאונד ממוקדת המשמשת למיצוק עור רפוי באזור הצוואר והלסת- DOUBLO.

טיפולים למרקם העור – כתמי שמש, כתמי גיל, נקבוביות רחבות , צלקות אחרי אקנה ,חבלות  ועוד. הדרך המומלצת היא פילינג. הפילינג מסיר את תאי העור המתים, כתמי גיל ושמש,  מעודד את חידוש התאים, ומתקן את נזקי הקיץ. תקופת החורף הינה אידיאלית לביצוע טיפול הפילינג, זאת בשל השפעתה  הפחותה של קרינת השמש. את הפילינגים ניתן בהצלחה רבה וביעילות מרבית לשלב עם החדרת תכשירי לחות, חומצה היאלורונית, ויטמינים ונוגדי חמצון לעומק העור (מזותרפיה), טיפולים המתבצעים  ע"י רופא בלבד. מומלץ לעבור טיפול פילינג מקל עד עמוק  מסדרת SKINTECH  אשר אותו מבצעים אך ורק בידי רופאים המוסמכים לכך. 

ד"ר אינס ורנר אומרת: "לצד כל הטיפולים אחד הדברים החשובים ביותר היא תוכנית רב שנתית אשר לוקחת בחשבון את כל הפרמטרים עליהם צריך לעבוד כל זאת כדי ליצור תוצאה כמה שיותר טבעית". חשוב להקפיד לצד הטיפולים על מריחת מסנן קרינה – בכל ימות השנה גם בחורף אנו חשופים לקרינה, ולעיתים אף יותר, עקב שימוש בתכשירים פעילים אשר חושפים את העור לנזקי השמש. יש לזכור כי קרינת השמש קיימת גם בחורף ולכן מומלץ לא להתעלם ממנה בתקופה זו.

צילום: יח״צ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf