והפעם במקומיים – נינה בוצר, מקומית חדשה בעיר.

והפעם במקומיים – נינה בוצר, מקומית חדשה בעיר.

שמעו סיפור יפה, יש לי חברה טובה מראש העין, במשך שנים היא מתרגלת צ'יקונג, כל השנים אני אומרת לה "אין ברמת גן צ'יקונג". לפני כמה חודשים קיימתי ערב רוחני שפרסמתי בפייס, נינה הסתקרנה  והגיעה עם חברה, את נינה אני מכירה מהפייס וממש שמחתי שהיא הודיעה לי שהיא תגיע ואפילו התרגשתי, כשהיא הגיעה זאת הייתה הפגישה הראשונה שלנו מחוץ לפייס, היא ספרה לי שהיא במקור מראש העין אז אמרתי לה שיש לי חברה ממש טובה מראש העין, שאלה את שמה וישר אמרה  "בטח שאני מכירה את ענבלי, היא לומדת אצלי צ'י קונג" ואני הייתי בשוק מהדיוק של היקום.

היא ספרה לי שהם חדשים בעיר וששני ילדיה לומדים בתלמה ילין ולכן עברה לרמת גן, מאז בערך אנחנו בקשר ואני בזכותה מתרגלת צ'י קונג ונהנית איתה בכל מפגש.

אז נינה היא מטפלת ברפואה סינית ומלמדת צ'יקונג, מטפלת גם בצמחי מרפא, דיקור רפואי וקוסמטי, שאגב אני מאוד ממליצה על הדיקור הקוסמטי (ובכלל על נינה), כי יש משהו בנינה כמטפלת ומורה שהיא מאוד נקייה, חפה מאגו ואינטרסים, העיקר (המטופל/ת) הבריאות הפיזית והנפשית.

mayya

המסע הרוחני של נינה החל לפני עשר שנים בעקבות משבר בריאותי, החיפוש אחר החלמה הביא אותה ללימודי רפואה סינית וגם אל הצ'יקונג.

גוף האדם הוא דגם קטן של היקום, מאין מיקרו קוסמוס שלו, תרגול  קבוע בצ'יקונג מאפשר לשמור על הבריאות ועל הנפש, משחרר חסימות  ומזרים לנו אנרגיית חיים, אגב זוהי תורה סינית בת אלפי שנים.

אל הדיקור הסיני מגיעות לקוחות שמודאגות מתהליך ההתבגרות, נינה אומרת שהדיקור פותח אנרגיות ומשפר זרימה בגוף ומחולל פלאים למראה עור הפנים, הן מגיעות לטיפול פנים אבל ממשיכות למען הבריאות, הן מרגישות את ההשפעה של הדיקור על כל הגוף.

מנינה אליכם – הכל אפשרי, אל תוותרו על החלומות שלכם, חלומות נועדו להגשמה ומימוש נינה- 0546638666

תודה,

מאיה כהן בן שלוש.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf