אהבתו הגדולה של עינב חזנוולד…

אהבתו הגדולה של עינב חזנוולד…

בשנות החמישים נחנך "המכתש" כאצטדיון הביתי הרשמי של קבוצת הפועל גן -גבעתיים, היום עומדים שם שני מגדלי מגורים ופארק ציבורי. מתחם האימונים של שחקני הפועל עבר למגרש ברמת השקמה ומשחקי הבית נערכים באצטדיון רמת גן. סיפור המועדון החל הרבה שנים לאחור, אך לא על זה אכתוב , אלא על הקשר בין מועדון "הפועל" לבין עינב חזנוולד וסיפורו המרגש שיחולל בכם סערת רגשות…

עינב חזנוולד  בן ה- 49, בעליה של סוכנות ביטוח"י. חזנוולד בע"מ", מכהן היום כיו"ר קבוצת הכדורגל הפועל רמת גן- גבעתיים, בהתנדבות.

עינב החל דרכו בגיל 10 כשחקן בקבוצה ונמצא סביב המועדון כ- 40 שנה. בראיון סיפר עינב כי היו לו לא מעט רגעי שיא במהלך הקריירה, אך החשובים שבהם  הזכיה בגביע המדינה לנוער ב- 1984. זו הייתה הזכייה האחרונה של קבוצת הנוער של המועדון בתואר כלשהו.

רגע שיא נוסף, העלייה לליגת על עם קבוצת הבוגרים בעונת 88-89. בקבוצה זו, היו 18 שחקני בית ו-2 שחקני רכש בלבד, עבורי זה המודל הנכון לכדורגל הישראלי. החוויה של פעם בחיים הייתה בשנת 2013, כשהשתתפתי במשחקי גביע אירופה מול קבוצת אסטוריל מפורטוגל."

איזה מאמן הכי השפיע עליך כשחקן?

"לאורך הקריירה היו לי לא מעט מאמנים אשר השפיעו עליי. אציין רק כמה מהם:

  • עמיר קופלר – אימן אותי מגיל 10 במשך 10 שנים רצופות!! למדתי ממנו המון.
  • לופא קדוש – מאמן ענק ואיש מדהים .
  • מושיק מאירי – מאמן מצויין ואדם מיוחד במינו. נתן לי קרדיט בלתי מוגבל והחזרתי לו בגדול".

זכרונות מרגשים שזכורים לך מהמכתש

המכתש הוא עבורי הסמל הגדול ביותר של המועדון. הוא סוג של בית המקדש עבורי. משהו קדוש ונשגב. אבדנו היה רגע קשה מאוד בחיי ואני עושה הכל בכדי להנציח אותו ובאין ספור דרכים. יש לי אין ספור זיכרונות גדולים מהמכתש שהיווה חלק גדול ועיקרי מילדותי. כל כניסה למכתש, אם ליציע ואם לכר הדשא הייתה עבורי אירוע חשוב ומרגש. אני מתגעגע קשות למקום".

איך הגעת לתפקידך כיו"ר הקבוצה?

"הבעלים של המועדון יהודה דולינר מינה אותי לתפקיד. אנחנו ביחסים מצוינים והוא סומך עליי ועל תפקודי בעיניים עצומות. חשוב לציין, שאני משמש בתפקיד בהתנדבות מלאה ולא לוקח לעצמי אפילו שקל אחד בודד. בכך אני מבטא ,הלכה למעשה, את אהבתי הגדולה למועדון וכן את תרומתי לקהילה". וזו הזדמנות לציין שני אנשים יקרים אשר מנהלים בצוותא עימי את המועדון בהתנדבות מלאה וביושר, אבישי אברהם ומשה הוברמן."

הפועל

תספר קצת על החיבור עם הקהל ועם קבוצת הכדורסל שקמה לתחייה אחרי שנים רבות

"הקהל של המועדון הוא בעיניי הבסיס לקיומנו וכך אני מתייחס אליו. שם אותו במרכז ומעניק לו יחס חם ומיוחד. בסופו של דבר המועדון הוא של הקהל ! רוח המועדון המיוחדת ותחושת המשפחתיות בתוך הקהל הם הנכסים הגדולים ביותר של המועדון! צריך לשמור עליהם ולבסס אותם. הם הביטוח שלנו והביטחון שלנו לחיי נצח.

קבוצת הכדורסל של המועדון היא קבוצת אוהדים לכל דבר ומהווה תוספת כוח משמעותית לחיזוק וביסוס האגדה. מנהלים אותה אנשים נפלאים הבאים מתוך אהבה ונתינה . אני מגיע לרוב משחקי הקבוצה ומאחל להם הצלחה רבה. הצלחתם היא הצלחת כל האגודה".

הקבוצה השנה בניגוד לעונות קודמות פתחה מצוין את העונה, היא ממוקמת במקום השני, משחקת כדורגל חיובי עם הרבה שחקני בית צעירים ומוכשרים, האם הפועל רמת גן רוצה ויכולה לעלות ולהתקיים בליגת העל

עונת 2016-2017 נפתחה בצורה נפלאה. הקבוצה נמצאת במשך 14 מחזורים רצופים במקומות ה-1-2 המובילים לליגת העל, מגלה יכולת נפלאה, מבוססת על שחקני בית וצעירים ומחוברת מאוד לקהל. מה שקורה השנה הוא ההתגשמות רוב ציפיותיי מעבודתי ומהמועדון. הקבוצה שואפת לעלות לליגת העל ותעשה כל שביכולתה כדי להגשים את המטרה. למועדון יש את היכולת להתבסס בליגת העל".

מה החזון שלך לגבי עתיד המועדון

"יש לי חזון ומטרות ברורות. להחזיר את הפועל רמת גן גבעתיים לליגת העל שם מקומה הטבעי! להתבסס בליגת העל ולהוות גורם שם. לשלב כמה שיותר שחקני בית מחויבים ,להחזיר את הקהל הרב של המועדון למגרש ולהוות עבורם מקור לגאווה. אחרי שנים לא קלות נראה שאני בדרך להגשמת החלום. לאחר שאגשים את כל החלומות ואת כל המטרות אוכל לפרוש , לחזור ליציע ולהביט מהצד על המועדון המרגש ביותר בכדורגל הישראלי".

רגע לפני סיום הראיון הבטחתי לכם סיפור מרגש…על עינב

דרמה התרחשה במהלך משחק כדורגל של הנוער בליגת על במכתש נגד מכבי נתניה (1984), עינב אז בן 18, שיחק כקשר דפנסיבי, בלע את לשונו וצנח לפתע לכר הדשא. המשחק הופסק ותוך שניות מספר רופא מהקבוצה היריבה גילה תושיה וחילץ את לשונו באמצעות מוט של מטאטא ובכך ניצלו חיוו , למקום הוזעק אמבולנס והוא פונה לבית החולים.

את הדרמה הזו עינב לא ישכח לעולם, הוריו לא נכחו במקום וכל הזמן הזה התרוצצו להן מחשבות… "אם כבר למות אז עדיף למות על כר הדשא של המכתש". והיום את כר הדשא של המכתש לא יוכל לראות שוב… עינב מאמין כי " הגיע הזמן לקבל אצטדיון חדש מודרני והולם. שישמש כבית למועדון הפועל רמת גן גבעתיים. זה הבסיס לקיום המועדון!

בהצלחה

מיכל רוזנטל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf