במלוא הדרה…

במלוא הדרה…

קרן הדר זמרת סופרן ישראלית, אשר פיתחה בשנים האחרונות, קריירה בינלאומית רב תחומית, החלה את דרכה הווקאלית כבר בגיל 16, לאחר שרותה הצבאי למדה שירת תאטרון ומחזות זמר בבית ספר בית צבי שברמת גן.

במסגרת לימודיה שיחקה במחזה המוזיקלי "אופרה בגרוש" פולי פיצ'ם ,במחזמר "גבירתי הנאווה"  את לייזה דוליטל ובמחזמר " שיער" את הכוהנת הגדולה.

בשנת הלימודים האחרונה , החלה להופיע בתיאטרון הקאמרי של ת"א, בתפקיד הזמרת בהצגה "אשכבה" בבימויו של חנוך לוין ז"ל. בד בבד, השתתפה בהצגות "אדונן של שתי משרתות" ו"ינשופים" בתאטרון באר שבע.

לאחר לימודיה, המשיכה הדר בדרכה התיאטרלית והשתתפה במס' הצגות תאטרון ביניהם :" יוסף וכתונת הפסים".

בשנת 2004 בפסטיבל קלאסי קאמרי עם התזמורת הקאמרית הישראלית, נחשפה לראשונה כזמרת קלאסית עם קולה העצום והמרטיט ומאז הדר מופיעה עם תזמורות בארץ ובעולם ביניהם: התזמורת הסימפונית של ברלין- גרמניה, התזמורת הפילהרמונית של וסטצ'סטר – ניו יורק , התזמורת הסימפונית ירושלים וחיפה.

בשנת 2006 יצאה הדר ללימודי אופרה בברלין שבגרמניה, בזכות מלגה מיוחדת אשר קיבלה ע"י המאסטרו דניאל בארנבוים. במהלך שהייתה בברלין, למדה את השפה הגרמנית וקיבלה תפקיד ננטה באופרה "פלסטף" בעלת שלוש מערכות מאת  ג'וזפה ורדי , וזכתה לשבחים ממבקרים בגרמניה. בנוסף, זכתה בתחרות ריינסברג בגרמניה לשירת אופרה 2007.

באותם השנים, יצא אלבומה הראשון מוסיקת לילה זעירא עם רפי קדישזון ודן אטינגר ולאחריו "שחורה אני ונאווה" מאת אלה מילך- שריף.

בביתה שברמת גן, ממוקם לו פסנתר יפה ומרשים המפיק צלילים רכים ונעימים לצד קולה האופראי הנדיר באיכויותיו ובין כל החזרות וההופעות, הדר לא ויתרה על קריירת האימהות.

הדר בת ה- 40,  אמא לתאומים המקסימים נועה ואייל, משלבת בין קריירת האמהות לקריירת השירה והמשחק ונהנית מכל רגע. כשנשאלה איזה מונח מתאר הכי טוב את תפקידך כאמא?

השיבה הדר: "אמא חרדתית ואולי בהגזמה…"

עוד אמרה: "כי בבית , הילדים לא מרשים לי להיות זמרת ואסור לי לשיר"…

ומה שאינכם יודעים על קרן הדר?! היא טבעונית גאה! 

פאדיחה

"קורה לי שאני מתבלבלת בכל מיני מצבים…

"הופעתי על במת אשקלון ובתחילת ההופעה, פניתי  אל הקהל בהתרגשות ואמרתי:

"ערב טוב אשדוד…"

המוטו של קרן הדר – "חייה ותן לחיות".

מה את מציעה לכל מי שמתחיל בקריירת שירה ומשחק?

"קריירה היא ריצה למרחקים ארוכים ולא ספרינט של 100 מ' ".

אישית שמחתי להכיר את אישיותה הקסומה והמעודנת של קרן בעלת הקול הנדיר והצלול. מאחלת לה הצלחה בהמשך הדרך.

בקרוב נוכל לראותה ב:

17/12 – שבת הקרובה, בקונצרט "המיסה הגדולה של מוצארט" , עם המקהלה הקאמרית של רמת גן ונגנים מהפילהרמונית  בניצוחה של חנה צור, תיאטרון "יהלום", ר"ג.

ובתאריכים 5-7/1/17 תשתתף בשלושה קונצרטים במסגרת "פסטיבל קלאסי קאמרי ", עם תזמורת סימפונט רעננה והמנצחים ירון גוטפריד ודודי זבה, באילת.

צילום דניאל צ'צ'יק

מיכל נחמני רוזנטל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf