מי הביא לרמת גן את לונדון ות"א?…אילן מרגלית!

מי הביא לרמת גן את לונדון ות"א?…אילן מרגלית!

מעצב השיער אילן מרגלית אחד ממעצבי השיער הבלתי מעורערים בארץ ובחו"ל, הביא את כישוריו היחודיים וקסמו האישי, לאומנות עיצוב השיער היישר לרמת גן.

ברשימת לקוחותיו לא מעט סלבס, פליטי ריאליטי ופוליטיקאים ביניהם: רוית ירקוני, רוסלנה רודינה, מרגלית צנעני, אודטה שוורץ, עינת שרוף, פאולה רוזנברג, שני אטיאס, דנה גורצקי, נעמי הורביץ, לי לוי, רון אלוף והרשימה עוד ארוכה.

למעלה מ- 30 שנה המספרה עובדת, ונראה כי לא במקרה הגיע אילן מרגלית לרמת גן, אישיותו הצנועה ואמונתו העצמית הובילה אותו למקום בו הוא נמצא היום.

"הייתי אמור לפתוח מספרה בכיכר המדינה, אך בסופו של דבר, פתחתי ברמת גן, במקום בו גדלתי, ואני לרגע לא מצטער".

מקום מצליח ברוב המקרים, פותח סניפים נוספים

"קיבלתי הצעות רבות לפתוח סניפים ברחבי הארץ, אך החלטתי שלא אפתח בשום מקום אחר, זה המקום שלי! אני אוהב אנשים ואני מדבר עם כולם בגובה העיניים. האבסורד הוא כשלקוחות חדשים מחפשים אותי , הם לא חושבים לרגע שהמספרה שלי ברמת גן, אלא בת"א".

מה מבקשות נשים ישראליות שנכנסות למספרה שלך ?

"היום, הנשים בעולם ובכלל, נותנות לי לעצב את שיערן לפי מה שאני רוצה, הן סומכות עליי ,הן יודעות שהן תקבלנה מה שהן רוצות. מבחינתי אני רואה את זה כחלום חיי."

האם יש משהו שלא היית עושה ללקוחה?

"אני לא אעשה לאישה נמוכת קומה ומלאה עם צוואר קצר, תספורת קארה. קרה הדבר ונכנסה למספרה אישה בדיוק לפי התיאור הרשום לעיל, וביקשה ממני לעשות לה קארה. לאחר ניסיון להסביר לה כי איני מסוגל לעשות משהו שאינו מתאים לה, יצאה מאוכזבת מהמספרה. כעבור שבועיים חזרה אליי לאחר שהסתפרה קארה במקום אחר ושאלה אותי: אם אני יכול להציל את השיער שלה".

במהלך הריאיון , הרגשתי צורך לפנות לכמה מלקוחותיו ולשאול אותן שאלות בנוגע לאילן.

רוני מוסרי מרמת גן: " הבדיחה שלי עם אילן שנגיע ביחד עד בית אבות. הוא עיצב את השיער בבת מצווה שלי, ומאז הוא מחליט לי איך יראה שיערי…".

בטי לקוחה נוספת מתל אביב מספרת:" אני הכי זורמת, אני מאפשרת לאילן לעשות כל מיני עיצובים בשיער". ריקה מרמת גן :" אילן מכיר את הסגנון שלי, כשלא צריך להסתפר הוא יגיד לי, אין צורך. כשלא צריך לעשות צבע על כל הראש, הוא יגיד לי לא צריך, חבל על הכסף".

גם לאילן יש עקרון ברזל אשר דבק בו

"יש לי עקרון ברזל שאני לא עובר עליו לעולם, אני לא לוקח לקוחות כמובן מאליו! לקוחה חייבת לצאת מרוצה אחרת לא אחיה עם זה בשלום. ובאותה נשימה, אני מוביל צוות סופר מקצועי אשר הוכשר על ידי והם חלק אינטגרלי מהמקום. המקום הפך לבית עבור לקוחותיי וצוות העובדים. הם   משפחה!"

מה המוטו שלך בחיים?

"להסתכל אחורה ואחר כך קדימה" לעולם לא אשכח איפה הייתי ואיפה אני נמצא היום".

היום..

אילן מרגלית פרזנטור של חברת "וולה" בארץ ובעולם, ומלמד עיצוב שיער בסטודיו של "וולה", בנוסף משמש כמעצב שיער בתוכנית הטלוויזיה "סלבריישן" עם צחי קומה. נוכל לראותו בכלל אמצעי תקשורת, מייעץ  לפוליטיקאים ואנשי בידור, איך לשמור על גוון צבע שיער אחיד, מבלי לשנותו? וטיפים נוספים אחרים. וכבר בקיץ הקרוב, יהיה נוכח באירוע עולמי בניו יורק.

טיפ קטן לקראת החורף

"תספורת שיער גלי ומרושל חוזר וצבע הפלמינגו הורוד , זהו צבע החורף שלי".

צילום: ליאור פינקסון

מאת: מיכל רוזנטל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf