"ניפגש ב- 14:00 בחצר"…קאי פקר!

"ניפגש ב- 14:00 בחצר"…קאי פקר!

כמעט כולם מכירים את אלון בסון הבריון של השכבה, מסדרת הטלוויזיה "אלישע" אשר שודרה בערוץ הילדים ללקוחות YES  ו- HOT וזכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, לסדרה הקומית לילדים ונוער הטובה ביותר ונבחרה ל"סיטקום השנה".

"שפת אלישע" הפכה מהר מאוד, לשפה שימושית ומדוברת במחוזות בית הספר, בקרב ילדים ובני נוער. בין המשפטים היותר שכיחים היה: "בוא בוא בוא בוא…בוא…" וכמובן, המשפט:  "ניפגש ב- 14:00 בחצר…" 

משפט המאפיין את דמותו של אלון בסון, הלא הוא קאי פקר, בן 14.5 מרמת גן, לומד במגמת התאטרון, בבית ספר "תלמה ילין".

התחלה

הכל החל כשג'וש שגיא, מורה במגמת התאטרון בביה"ס בן גוריון -אומנויות הבמה, זיהה בתלמידו קאי פקר בן ה- 11, ניצוצות של כישרון משחק, ופנה להוריו בהצעה לקדמו באמצעות סוכן . עד מהרה החל לקבל הצעות בתחום.

קאי מצא עצמו משחק בתפקידים שונים ומגוונים בסרטים, ובסדרות טלוויזיה שונות. הסרט הראשון בו השתתף קאי היה "אנה" זהו סרט ישראלי  קצר אשר זכה במקום הראשון, בתחרות הסטודנטים היוקרתית, בפסטיבל קאן.

בשנת 2014 , קאי קיבל תפקיד ראשי בסרטם של ישראל וינקלר ואלדד בוגנים "קורנפלקס",  בו גילם בחור צעיר אשר יום אחד התעורר כילד ביום הגיוס שלו. בסרט זה אפשר היה לראות את קאי הצעיר ,נקלע לסצנה די מביכה, סצנת "הנשיקה הראשונה" אשר בעקבותיה נערכו מספר לא מבוטל של שוטים וטייקים עד לשלמותה. גם כאן, הסרט זכה במקום הראשון, במסגרת תחרות קולנוע ישראלי קצר – "אימפרואקשן 5".

לא זו בלבד, בשנת 2015 יצא לאקרנים סרט פנטזיה ישראלי "אבוללה" בבימויו של יוני גבע ובו קאי גילם את הבריון של בית הספר. סרט זה זכה ל "תגלית השנה", ע"י מבקרי הקולנוע בישראל.

במקביל ללימודיו ובין אודישן לאודישן,  קאי לא היה מוכן לוותר על נגינת החצוצרה במרכז העירוני למוסיקה, בניהולם של ד"ר אלכס וסרמן ובני גטר, ברמת גן.

מאוחר יותר בראיון, נשאל אם ימי הצילומים והחזרות לא הפריעו לו עם שעות הלימודים?

" את הצילומים העברנו בחופשים ומעבר לשעות הלימודים, כך שזה לא הפריע לי בכלל".

עוד ברזומה, השתתפות בסרטון תדמית לקק"ל ובסרטי סטודנטים "הבה נרעישה" ו"הבייביסיטר".

בקרוב נוכל לראות את קאי משתתף בעונה החדשה של סדרות הטלוויזיה "אלישע" ו"ראש גדול".

קאי פקר ילד קסם, שחקן צעיר עם כשרון כל כך מרשים, והוא רק בתחילת הדרך. אני מציעה שתתחילו לשנן את שמו כי הוא כבר כאן ובגדול. אנו צפויים לשמוע עליו רבות…ובעתיד נוכל לפגוש אותו לא רק ב- 14:00בחצר. מוזמנים לעקוב אחריו בעמוד המעריצים שנפתח עבורו באינסטגרם  kaipeker.love

מיכל רוזנטל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf