ג'מילה הגיעה לעיר

ג'מילה הגיעה לעיר

מכירים את ג'מילה?

פעם ישבתי בג'מילה  ברחוב הרצל בתל אביב, היה טעים בטירוף, מאז לא יצא לי להגיע לשם, לפני כמה ימים עברתי בז'בוטינסקי שלנו וראיתי שהיא הגיעה לרמת גן, לפני יומיים שמתי את הרכב לשטיפה וניצלתי את ההזדמנות להשביע את רעבוני במנת קוסוקוס אמיתי, בישול ביתי.

מה אני אגיד לכם, אין הרבה מקומות ברמת גן שכייף לשבת בהם, גם לא בערב, מזל שאנחנו נושקים לתל אביבה השכנה. גם בזמן האחרון חשבתי על זה שאין הרבה מקומות נקיים שגורמים לי לרצות להכנס לשבת ולאכול שם או לקחת מנות למשפחה.

נכנסתי והתיישבתי, תוך דקה הגיעה אליי מלצרית מקסימה, הזמנתי מנה עסקית קוסוקוס עם בשר, התמונה מדברת בעד עצמה, אבל אני חייבת לספר לכם מה עבר עליי, כבר בביס הראשון הרגשתי ילדות שלא הייתה לי, חום נעים כזה, שמלטף את המעיים ועוטף אותך בנועם ושלווה, יחד עם המנה הגיעו מזטים קטנים וממלאים, מאין תוספות קטנות ומפנקות, לא הצלחתי לסיים את המנה, היא משביעה מעל ומעבר.

המקום נקי, אגב לפני שג'מילה הגיעו אלינו, היו שם ניסיונות לכמה מסעדות, הבעיה איתן שהן לא היו נקיות, משהוא שם לא תפקד וזה משפיעה על המנה שמוגשת לסועדת, הבעלים של ג'מילה אנשים מקסימים, נעימים והתרשמתי שהם כאן להרבה זמן.

מחירים נעים בין 44- 48 ₪ למנה.

מאיה כהן בן שלוש

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf