משחקת באש

משחקת באש

את טלי אגרונוב, 24, ילידת רמת גן, גדלה והתחנכה בעיר, פגשתי השבוע אחרי אחת ההצגות של "יוסף וכותונת הפסים" בהשתתפות תלמידי שנה ג' בבית הספר למשחק "בית צבי". על הבמה היא חוגגת את דמותה של אשת פוטיפר המינית, אשר חושקת ביוסף ומפתה אותו/

אגרונוב גדלה בבית קווקזי אסלי לדבריה, "בבית היה קשה לקבל את המשחק ואת ההחלטה שלי, במיוחד כקווקזים שהצניעות והפרטיות מאד חשובה, אבל בסופו של דבר – יש לי תמיכה מלאה מהבית". גם בשאר הדמויות שטלי מגלמת בהפקות השונות יש קריצה של מיניות, מלווה בהעצמה נשית.
במחזה המקורי "שירות לקוחות" מאת מאיה שעיה, היא מגלמת את דמות הבתולה הביישנית שמתפרנסת ב"קו-חם" של שיחות סקס. דווקא דרך הלקוחות בג'וב השנוי במחלוקת הזה, היא מגלה את המיניות שלה עצמה.

לא במקרה אגרונוב נבחרת לגלם את הדמויות השבורות האלה דווקא כבחורה עגולה. זה חלק ממה שהיא משדרת בהוויה הפנימית והחיצונית שלה על הבמה ומחוצה לה. אגרונוב לוקחת חלק בפרוייקט 'יופי אמיתי – כאן ועכשיו' של קבוצת "go lady" ואף הצטלמה עבורו לא מזמן.

"מתקופת השירות הצבאי שלי (מפקדת טירונים ומדריכת מפקדים של נוער בסיכון) היה ברור לי שאשלב בין משחק – שמביא איתו ביקורת חברתית ושינוי חברתי לבין חינוך הדור הבא והעצמה נשית". בין היתר היא שמה לעצמה מטרה נוספת וברורה מאד: להצעיר את קהל התיאטרון. "תיאטרון זה של כולם. זה ה-כלי לחינוך ולחברה חדשה וטובה יותר".

"יוסף וכותונת הפסים" בבימויו של עוז מורג עפ״י משה קפטן מידי ערב, תיאטרון רמת גן (עד ה-26.11).
"שחר עד חצות" בבימוי של אלון טיראן, החל מ-28.11 "בית צבי" רמת גן.
"שירות לקוחות", מחזה מקורי מאת ובבימוי מאיה שעיה, החל מ-1.2, "בית צבי", רמת גן.

בר יעקב

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf