שירותי מחשוב לעסקים   

שירותי מחשוב לעסקים   

שירותי מחשוב לעסקים נהיו בשנים האחרונות כהכרחיים לכל עסק וארגון. הסיבה לכך היא שכל עסק עושה שימוש כלשהו במחשב ובעת שימוש במחשב, כל אחד זקוק לתמיכה כלשהי בזמנים מסוימים. יש מי שאומרים שכל בעל עסק כיום ניצב מול לקוחות מצד אחד ומחשוב מצד שני. הדבר מראה כמה ההתעסקות מול מחשב הינה חלק בלתי נפרד מההתנהלות היום-יומית של העסק.
בעלי עסקים רבים שעובדים עם חברה שמספקת להם שירותי מחשוב, נהנים מקבלת פתרונות לתקלות ברגע אחד. אלו שטרם התקדמו, מוצאים את עצמם חסרי אונים אל מול מערכת ממוחשבת תקועה שאינה מאפשרת להם להמשיך את שגרת יום העבודה שלהם.
זו הסיבה שכל בעל עסק או ארגון צריך שיהיו לו בהישג יד את האפשרות לקבל פתרונות מחשוב לעסקים, כדי שההתנהלות של העסק תוכל להיות זורמת וללא תקלות. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים הבאים:

  1. תמיכה מרחוק

עסק שבוחר לקבל שירותי מחשוב לעסקים יכול ליהנות משירותי תמיכה מרחוק. הכוונה היא שניתן ליצור קשר בקלות עם החברה שנבחרה, הפעולה הזו נקראת "פתיחת קריאה". לאחר פתיחת הקריאה, נציג מהחברה יצור קשר וייתן את המענה הדרוש. הקריאה תיסגר רק לאחר שבית העסק יעדכן כי התקלה אכן הסתיימה.

  1. תחזוקה וניהול של נכסי המחשב

שירותי מחשוב לעסקים כוללים גם אפשרות של תחזוקה וניהול של כל המחשבים שבעסק. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בעדכוני אבטחה על בסיס יום-יומי וגם בעדכונים שוטפים של המערכת הממוחשבת.
במקרים בהם יש צורך, מתבצעים גם פרויקטים טכנולוגיים מורכבים שמסייעים לשמור על תוכן המחשב בעקבות באגים או בעיות אחרות.

  1. תשתיות ותקשורת

כחלק ממתן פתרונות מחשוב לעסקים, החברות אחראיות על הקמה של תשתיות תקשורת מתקדמות בבתי העסק.
ההקמה באה לידי ביטוי תחילה בהכנת נקודת תקשורת, באפיון ובהקמה של חדרי שרתים וכו'.

  1. חומרה ותוכנה

חברות שמסייעות בתחום שירותי מחשוב לעסקים אחראיות גם על החומרה שנמצאת במחשבי העסק. הכוונה ל- EMC, Microsoft ועוד. הדבר יכול לבוא גם לידי ביטוי בהתקנת תוכנות אנטי וירוד למיניהן שישמרו על המחשב מפני וירוסים. חשוב לציין כי החברות הללו אחראיות לספק פתרונות מחשוב לעסקים בהתאם לצרכים של כל עסק וארגון, כך שלכל עסק וארגון מותאמים פתרונות שונים.

  1. ניטור ובקרה

שירותי מחשוב לעסקים מאפשרים גם לבצע ניטור ובקרה מתקדמים, כאלו שיאפשרו לחברה לפנות אל העסק מיוזמתם עוד לפני שהעסק פונה ומבקש סיוע. במקרים אלו, החברה תיצור קשר עם העסק או הארגון כדי לטפל בבעיה לפני שסביבת העבודה תיפגע.

עד כאן הובא פירוט אודות שירותי מחשוב לעסקים, אלו התחומים שכל בעל עסק צריך שתהיה לו תמיכה זמינה בהם 7\24 כדי שתהיה לו את האפשרות להתפנות לדברים החשובים באמת בעסק.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf