שירותי כספות במרכז

שירותי כספות במרכז

מחפשים פתרון מאובטח לחפצים היקרים שלכם? כספת ביתית לא מעניקה את הביטחון המקסימלי כאשר יש חשש שמישהו יפרוץ לבית בהיעדרכם ויגלה אותה וכספת בבנק לא תמיד נוחה לשימוש בשל סדרת מגבלות כמו מגבלת מספר הביקורים בשנה.
אלטרנטיבה מוצלחת היא חדר כספות פרטי. מדובר במתחמים בפריסה ארצית המתמקדים בשמירה על פריטים יקרים במגוון כספות בגדלים שונים ואבטחה צמודה הן של מאבטחים והן של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים.
אילו שירותי כספות תקבלו במסגרת חדרי כספות פרטיים ומה חשוב לדעת לפני שמפקידים את הפריטים החשובים?

אבטחה אישית לכל בעל כספת

בחדרי כספות פרטיים אתם לא עוד לקוח וכל מי שמחזיק כספת נהנה מאבטחה צמודה ביחס אישי. על מנת לוודא שאך ורק בעל הכספת הינו בעל גישה לתכולה מתבצע ליווי אישי של שומר חמוש עד רצפת הכספות. אלה הם מאבטחים שנבחרו בפינצטה וכן עברו מיונים קפדניים לרבות בדיקת פוליגרף והכנות לקראת תפקידם.
כמו כן, נעשה שימוש במנגנונים מתקדמים ומשוכללים. כך למשל, פועלת מערכת לזיהוי פנים הפועלת בצורה אוטומטית ומאפשרת גישה אך ורק לאחר שהיא זיהתה את פניו של בעל הכספת (לאחר שצולם מזוויות שונות במעמד פתיחת הכספת). לזה מצטרפת מערכת סריקה של טביעות אצבע שיודעת לזהות במספר מוקדים את בעל הכספת ולפתיחת דלתות יש צורך להעביר גם כרטיס קרבה חכם. בדרך זו בעלי הכספות מרגישים מוגנים כאשר הם ליד החפצים היקרים עבורם.

אמצעים טכנולוגיית מתקדמים

שירותי כספות במרכז (תל אביב) כוללים במתחמים גם חיבור של חדר הכספות למערכות שמעניקות שכבת הגנה נוספת. כמו למשל, מערכת למדידת עומסים ורעידות ונטרול מפגעים וכן חיבור המתחם למוקדי אבטחה ולבעלי תפקידים, שיוכלו להוות גיבוי בזמן אמת במידה וחלה בעיה. שירות זה מאפשר לכם להיות שקטים ורגועים גם כאשר אינכם פיזית במתחם. מומלץ לבחון לפני השכרת כספת מהי מסת הכספות על מנת לוודא עמידות של הכספת ובאילו תקנים היא עומדת והאם מדובר בתקנים המחמירים ביותר בסטנדרטים בינלאומיים במיוחד של מדינה כמו שוויץ המוכרת בתור מובילה בתחום.

הפרטיות קובעת

בכל הנוגע לכספת רבים מחפשים דיסקרטיות מלאה וחדרי כספות פרטיים מציעים תאי התבודדות כמו גם גישה מסביב לשעון בכל ימות השנה. אין הגבלה על הגעה ואפשר גם להפקיד פריטים כמו יצירות אמנות שלא ניתן בכספות בבנקים.
שירות נוסף הוא נושא הביטוח שקריטי בשמירה על פריטים יקרים ובבואכם לבחור חדר כספות יש לבדוק האם הכספות מבוטחות ועל ידי מי ובאיזה סכום ורצוי לפני לבדוק דוגמא לפוליסה אישית ואפשרות לפוליסה מורחבת.
כדאי גם לבדוק האם מדובר בתקופות הכשרה גמישה, כך שתוכלו לבחור ולהחליט מתי להפקיד ולמשך כמה זמן. שימו לב גם לשירותי ספיישל כמו מועדון לקוחות של בעלי הכספות המציע ערך מוסף כמו ייעוץ בתחומי המיסוי הגלובלי והאישי וכדומה.
חשוב לבדוק אם אתם זכאים גם לקבל תעודת אחריות על תקינות הכספת כולל מערכות בקרה וכניסה מהירה שלא עולה על 5 דקות המתנה ומקצרת תהליכים במיוחד אם אתם קצרים בזמן בעת ביקורכם במתחם ואתם רוצים להספיק ככל שניתן בזמן העומד לרשותכם.

יחס אישי בלי להתפשר על אבטחה

חלק בלתי נפרד משירותי כספות במרכז הוא השירות המקצועי והאישי – האם יש אנשי קשר שמסבירים לכם כיצד הכל עובד, מה תוכלו להפקיד, אודות האבטחה והאם באמת המתחם עונה על הצרכים הייחודיים שלכם ואכן מעניק שמירה אופטימאלית ואת כל השירותים המבוקשים לאבטחת הפריטים שלכם בין אם מדובר בכלי נשר ובין אם מדובר במחשב נייד, קבצים דיגיטליים, כסף, תכשיטים וכדומה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf