שיווק ומיתוג העסק באמצעות מחברות ממותגות

שיווק ומיתוג העסק באמצעות מחברות ממותגות

סחורה ממותגת לעסק יכולה לסייע רבות בקידומו ושיווקו. יש סוגים רבים של סחורה שיכולה להתאים למטרה זו, אך סוג מוצלח במיוחד הוא המחברת הממותגת. זהו מוצר וורסטילי שניתן לעצב בצורות רבות, והמחברת הנכונה יכולה להפוך לאמצעי שיווק מצוין.

שיווק ומיתוג העסק עשוי להיות עניין מאתגר. ישנן שיטות רבות מאוד לשווק את העסק, אך קשה לפעמים לדעת איזו שיטה באמת תסייע לנו. שיטות שיווק המתמקדות בפרסום קולי או וויזואלי צריכות להתמודד עם הפרסומות של כל אחד ואחד מהמתחרים שלנו, ולא תמיד מסוגלות להשאיר רושם לאורך זמן. דרך אחת להתמודד עם חוסר יציבות של סוג פרסום זה הוא לבחור בפרסום פיזי במקום – משמע, ליצור סחורה מיוחדת המשווקת את העסק שלנו. סחורה שכזאת נשארת כפרסומת קבועה אצל מי שאנחנו בוחרים למסור לו אותה, והיא לא נשכחת במהרה.

באיזה סוג של סחורה ממותגת כדאי לבחור?

כשבוחרים את סוג הסחורה בה נרצה להשתמש, יש לשים לב למספר קטגוריות שהיא צריכה למלא כדי לבצע את תפקידה כהלכה:

  • על סחורה ממותגת טובה לכלול את הלוגו של העסק שלנו וכל מידע שיווקי אחר במקום בולט וברור. זה מה שהופך אותה לאמצעי שיווק ומיתוג.
  • על הסחורה להיות שימושית. סחורה שאין בה שימוש תיזרק לאשפה במהרה, וערך הפרסומת שעליה ילך לאיבוד. הסחורה הממותגת הטובה ביותר היא כזו שישתמשו בה לאורך זמן רב.
  • על הסחורה הממותגת להיות קומפקטית. באופן אידיאלי נרצה לחלק עותקים רבים עד כמה שאפשר של הסחורה, ולכן כדאי שתהיה קטנה ונוחה להעברה מספיק למטרה זו.

סוג אחד של סחורה ממותגת שעונה על כל הדרישות האלו הוא המחברת הממותגת.

מחברות ממותגות לעסקים

מחברת ממותגת לעסק מציעה את כל היתרונות השיווקיים שסחורה ממותגת יכולה להציע, בנוסף ליתרונות ייחודיים משל עצמה. ניתן להציג לוגו או תוכן פרסומי באופן ברור ונראה בקלות על הכריכה שלה, היא שימושית לאורך זמן וכך ערכה הפרסומי נותר, וניתן לאכסן אותה בקלות. בנוסף, ניתן לעצב מחברות ממותגות במספר רב של דרכים וסגנונות:

  • מחברות שורה או משבצות מתאימות כמתנה ממותגת לאוכלוסיות סטודנטים ותלמידים, או להורים שיכולים להעביר סחורה זו לילדיהם.
  • מחברות יומן (שבועי, יומי או יומן כיס) מתאימות לקהילת העסקים – היומן נמצא בשימוש יום יומי, וכך הפרסומת נותרת יעילה למשך זמן רב.
  • ניתן לעצב את כריכת המחברת כדי שתתאים לסוג העסק אותו אתם מנסים לפרסם – כריכה דמוית עור לעסק יוקרתי, כריכה קשה לקהל העוסק במלאכות כבדות, ועוד.

עיצוב העמודים – אזור פרסום נוסף

לא רק העיצוב החיצוני של המחברת הממותגת יכול לסייע לנו – ניתן לעצב גם את העמודים עצמם. יש חברות המתמחות בעיצוב מחברות ממותגות שיכולות לכלול לוגו או מסר שיווקי שונה על כל עמוד ועמוד, ובכך להפוך את המחברת לחוברת שיווקית של ממש. ניתן גם לבחור בדפים הקלים לתלישה, כך שהלקוחות יוכלו למסור את הדפים או לתלות אותם במידת הצורך, ובכך יפרסו את התוכן השיווקי עוד יותר.

מחברות ממותגות – סחורה שיווקית עלית

כפי שניתן לראות, למחברת הממותגת שימוש שאין שני לו כאמצעי שיווקי. בחרו מחברת ממותגת היום, ותראו את התוצאות מחר!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf