שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – הדרך שלך לייצר נוכחות ברשת

שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות – הדרך שלך לייצר נוכחות ברשת

הידעתם? יותר מ- 1.2 מיליארד אנשים משתמשים בפייסבוק מדי יום ביומו. אם משנים את המשוואה לשימוש חודשי, הרי שאז כבר מדובר ב- 2 מיליארד איש. כיום, גלישה ברשתות חברתיות היא אחת הפעילויות המקוונות הפופולריות ביותר והיא תופסת את הנתח הגדול ביותר של זמן הגלישה, במספרים מדובר ב- 20% מהזמן.

במילים פשוטות, אם אתם שואפים להגיע לקהל יעד חדש, הרי שהוא נמצא בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות באחוז ניכר מהזמן.

הנתונים מדברים בעד עצמם!

וכשאלו הנתונים, פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות הוא אינו רק בגדר אפשרות שיש לשקול, אלא ממש חובה. אם אתם רוצים להגיע לאנשים, זאת הדרך שלכם להיות נוכחים ולהגביר את החשיפה לעסק במידה משמעותית.

שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות מאפשר לכם לאתר לקוחות ואף לבסס עמם את הקשר לטווח הארוך. בניגוד לאפיקי שיווק אחרים אשר מגיעים אל קהל היעד אך נותרים מאחורי הטקסט או תמונות, כאן יש לכם אפשרות לתקשר, לענות, להגיב וכיוצא בכך. בעזרת בניית דף עסקי תוכלו לספר את הסיפור שלכם, בין אם על ידי טקסטים קצרים ובין אם על ידי אמצעים חזותיים, ליצור קשרי לקוחות חדשים ולעודד ביצוע פעולות.

לא רק פוסטים, כי אם קדמה וחדשנות

מלבד היותן פלטפורמות חברתיות אליהן אנשים מגיעים כדי לחלוק את הדברים החשובים שלהם, כבר מזמן שמדובר באפיק שיווקי חסר תקדים. הדבר בא לכדי ביטוי גם בכלים אשר רשתות אלו מעמידות לרשותם של עסקים הרוצים לקדם את עצמם על פני הרשת. פייסבוק למשל מציעה לעסקים כלי שיווקי הנסמך על חוכמת ההמונים. היכולת למדוד, לבקר, להכיר את קהל היעד, לצד מידע כמו זמני השימוש של הגולשים, גילם ותחומי העניין שלהם מעניקה לעסקים יתרון מובהק.

גם אם בחרתם לעשות שימוש בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, לידיעתכם, כיום אין זה מספיק רק להעלות פוסט. מה גם שלא כל פוסט שתעלו יספק לכם תוצאות. מדובר במלאכת מחשבת אשר צריכה להיות מבוססת מחקר וידע בתחום ולכן רצוי וכדאי לשתף פעולה עם חברה מקצועית שתפעיל את קסמיה על מנת לסייע לכם לסמן וי על כל היעדים.

בחברת לינקשייק לשיווק דיגיטלי זו המומחיות שלנו. אנו מכירים היטב את עולמות התוכן הדיגיטליים, יודעים כיצד לנצל את הפלטפורמות השונות לטובתכם והכל תוך הבנה מלאה של הצרכים שלכם. לכן אם ברצונכם להעצים את הנוכחות שלכם ברשת ולפנות לקהל יעד חדש, אנו כאן כדי לעשות זאת יחד אתכם ובד בבד, לספק תוצאות!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf