שיווק איקומרס של אלופים – כך תעשו זאת נכון

שיווק איקומרס של אלופים – כך תעשו זאת נכון

סוף סוף הגשמתם את החלום ופתחתם אתר בו תפרסמו את המוצרים הנפלאים עליהם עבדתם במשך שנים רבות של תכנון, סקרים, בדיקות ועוד. כעת, הגיע הזמן לעמוד באתגר הבא: שיווק האתר. שיווק איקומרס דומה מאוד לשיווק של כל עסק אחר במאה ה-21, כשהשאיפה היא תמיד להשתמש בכמה שיותר טכניקות בכדי לכסות 'שטח' רחב יותר. ובכן, בואו נצלול!

5 טיפים לביצוע שיווק איקומרס שעובד

  • בונים אסטרטגיה – בעולם העסקים ובתחום האיקומרס בפרט, אי אפשר להתחיל בלי אסטרטגיית שיווק איקומרס מעולה שנבנתה בעוד מועד ומתבססת על מידע כדוגמת; מה אנחנו משווקים, למי משווקים, כיצד נשווק בהתאמה מלאה לאותו קהל יעד, מהו הדד-ליין למשימות השיווק השונות, מהו התקציב שעומד לרשות העסק עבור השיווק, ועוד. מומלץ להתעדכן בתכנית האסטרטגית מידי פעם ולרענן אותה במידה ונמצאות תשובות חדשות לשאלות המנחות הנ"ל, על מנת לוודא שאנחנו תמיד מתאימים לקהל שלנו.
  • רשתות חברתיות – אחד הפיתוחים שתרמו הכי הרבה לעולם שיווק העסקים, הוא הרשתות החברתיות. בעזרתן, ניתן ליצור קשרים אישיים ואמינים יותר עם הגולשים, לשתף אותם בתהליכים המתרחשים בעסק, לשאול לדעתם ואף לפרסם קמפיינים, מבצעים וסטטוסים באופן מהיר יותר בהתאם לטרנדים המתחלפים. אינטסגרם, פייסבוק, טיק-טוק ואפילו טוויטר; כל אחד מהן מציעה כלים ואפשרויות שונות לשיווק – אלו מתנות של ממש ששווה להשתמש בהן!
  • מיילים וניוזלטרים – חשוב מאוד לא 'לחפור' לגולשים שאישרו לכם לשלוח אליהם חומרים באופן אישי, ולדעת לבנות את המוצרים הללו בחכמה; באופן מושך, קצר וקולע שמעביר את המסר באופן קולח וחד. לא תאמינו, אבל עם מעט השקעה ומחשבה אפשר ליצור ניוזלטרים שהגולשים יחכו להם בכיליון עיניים!
  • רימרקטינג – גולש סורר טייל באתר ויצא ממנו מבלי לבצע רכישה? אל דאגה, האלגוריתמים השונים כבר טירגטו אותו וידאגו להזכיר לו מידי פעם את המוצרים שבהם התעניין. שיטה זו נקראת רימרקטינג ויש לה כוח רב, מכיוון שבמרבית המקרים כשגולש נכנס לאתר אינטרנט מסוים הוא עושה זאת מתוך התעניינות בסיסית במוצרים או השירותים שהוא מציע. כל מה שצריך זה רק דחיפה קטנה לביצוע רכישה.
  • סמסים – מכיוון שמדובר במכשירים האישיים של הלקוחות, חשוב לציין שאסור לשלוח הודעות בלי אישור מהלקוח. כעת כשהנושא ברור, אפשר לדבר על כוחם של המסרונים; יצא מבצע חדש באתר? מוצר חדש שכולם חייבים לנסות? מי שאישר לקבל מכם סמסים, יהיה הראשון לדעת על כל אלו, ואף יהיה זכאי למבצעים מיוחדים. מבינים לאן אנחנו חותרים?

אבל האם באמת יש לכם זמן לכל זה?

בסופו של דבר, שיווק איקומרס מוצלח יהיה חייב להתקיים בכל הפלטפורמות האפשריות. ככל שלעסק תהיה יותר נוכחות כך סביר שיגדלו המכירות ותגיעו רחוק יותר, אבל האם באמת יש לכם זמן להיות בכל כך הרבה מקומות בו זמנית ובמקביל להמשיך לעבוד במרץ על פיתוח העסק? התשובה היא לא, ובדיוק בשביל זה עומדת לרשותכם סוכנות איקומרס מקצועית שתיקח על עצמה את המשימה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf